Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/812
Назва: | Особливості формування балансу доходів та видатків у вищих навчальних закладах |
Автори: | Матюх, С. А. |
Ключові слова: | economic effectiveness of the university income of the university university expenses tuition fee экономическая эффективность деятельность вузов доходы вуза расходы вузов стоимость обучения студентов економічна ефективність діяльності ВНЗ доходи ВНЗ витрати ВНЗ вартість навчання студентів |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Матюх С. А. Особливості формування балансу доходів та видатків у вищих навчальних закладах [Текст] / С. А. Матюх // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. "Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України", 2 жовтня 2015 р. - 2015. - Спец. вип. : Серія "Економічні науки". - C. 36-47. |
Source: | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну |
Короткий огляд (реферат): | Метою даної статті є визначення основних складових балансу доходів та видатків у вищих навчальних закладах за умов сучасних євроінтеграційних процесів. Досягнення поставленої мети вимагало вирішення наступних завдань: дослідити особливості формування складових балансу доходів та видатків у вищих навчальних закладах; виявити тенденції розвитку складових балансу доходів та видатків у зарубіжних вищих навчальних закладах; сформувати методи визначення вартості ціни за навчання у вищих навчальних закладах. У процесі написання статті використовувались такі загальнонаукові методи: теоретичного узагальнення, системного підходу та конкретизації – при визначенні економічної ефективності та показників для її оцінки, а також сутності, мети і завдань формування доходів та витрат ВНЗ; аналізу – для оцінки існуючих підходів до визначення ефективності діяльності державного вищого навчального закладу та забезпечення виконання методик визначення вартості навчання; синтезу – при формуванні комплексу принципів та системи методів управлінського обліку. У даній статті запропонована методика розрахунку у вигляді балансу, що відображає в одній частині надходження коштів, в іншій - напрямки їх витрачання. У заключній частині методики запропоновано ранжувати витрати за їх значимістю і напряму використання на три групи: життєво необхідні витрати, актуальні витрати й бажані витрати. До життєво необхідним віднесені витрати, без яких ВНЗ не зможе продовжувати свою діяльність; до групи актуальних - витрати, без яких неможливо утримувати необхідний рівень конкурентоспроможності ВНЗ; до бажаних - витрати, які здатні підняти ВНЗ на рівень престижного з розвиненою системою наукових досліджень. Новизною є те, що у процесі здійснення реформи освіти у вищій школі слід, на нашу думку, виділити ВНЗ, які держава вважає життєво важливими і готова фінансувати в рамках першої групи. Друга і третя група витрат повинні забезпечуватися, в основному, з недержавних джерел, тобто за рахунок комерційної діяльності ВНЗ. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/812 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник КНУТД Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
V90sp_P036-047.pdf | 298 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.