Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8072
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКадлубович, Т. І.-
dc.date.accessioned2017-11-10T13:47:55Z-
dc.date.available2017-11-10T13:47:55Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКадлубович Т. І. Політична реклама як форма комунікації у суспільстві / Т. І. Кадлубович // Суспільні науки: проблеми та досягнення сучасних наукових досліджень : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Одеса, 4-5 грудня 2015 р. – Одеса : ГО "Причорноморський центр досліджень проблем суспільства", 2015. – С. 118-120.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/8072-
dc.language.isoukuk
dc.publisherГО "Причорноморський центр досліджень проблем суспільства"uk
dc.titleПолітична реклама як форма комунікації у суспільствіuk
dc.typeThesisuk
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.subject.facultyФакультет культурних і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра філософії та культурологіїuk
local.conference.locationОдесаuk
local.conference.date2015-12-04-
local.conference.nameСуспільні науки: проблеми та досягнення сучасних наукових дослідженьuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра сценічного мистецтва і культури (СМК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20171107_307.pdf237,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.