Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7894
Назва: Функції кольору в рекламній продукції
Автори: Калініченко, О. Ю.
Кугай, Т. А.
Бистрякова, В. Н.
Ключові слова: advertising graphics
colour functionality
chromatic and achromatic colours
the background colour
the comparison of contrasts
the symbolism of contrasts
рекламная графика
функциональность цвета
хроматические и ахроматические цвета
фоновый цвет
игра контрастов
символика контрастов
рекламна графіка
функціональність кольору
хроматичні та ахроматичні кольори
фоновий колір
контраст
символіка контрастів
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Калініченко О. Ю. Функції кольору в рекламній продукції [Текст] / О. Ю. Калініченко, Т. А. Кугай, В. Н. Бистрякова // Технології та дизайн. - 2017. - № 3 (24).
Source: Технології та дизайн
Короткий огляд (реферат): Створення розмаїття варіантів рекламного продукту, візуалізованого за допомогою кольорів та їх контрастів.
Проведенные исследования дают возможность создания большого разнообразия изображений рекламного продукта с помощью определенных цветов и их контрастов.
The conducted studies provide the ability to create a wide variety of display advertising product with the help of certain colours and contrasts.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7894
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну
ISSN: 2304-2605
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
td_2017_N3_05.pdf557,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.