Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/784
Назва: | Політика держави щодо забезпечення доступу до інклюзивної вищої освіти: економічний аспект |
Автори: | Скрипник, М. І. Григоревська, Олена Олександрівна |
Ключові слова: | inclusion inclusive education economic policy financing model инклюзия инклюзивное образование экономическая политика модель финансирования інклюзія інклюзивна освіта економічна політика модель фінансування |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Скрипник М. І. Політика держави щодо забезпечення доступу до інклюзивної вищої освіти: економічний аспект / М. І. Скрипник, О. О. Григоревська // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. "Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України", 2 жовтня 2015 р. - 2015. - Спец. вип. : Серія "Економічні науки". - C. 139-152. |
Source: | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну |
Короткий огляд (реферат): | В даній роботі для уточнення та поглиблення економічної сутності інклюзивної освіти використано методи теоретичного узагальнення, групування і порівняння. Методи конкретизації, діалектичний метод, аналіз, синтез, абстрагування покладені в основу положень економічної політики держави в частині забезпечення інклюзивної освіти. Бібліометричний і бібліографічний методи застосовано при дослідженні напрямів проблемних питань за темою дослідження. Проаналізовано економічні проблеми, пов’язані із запровадженням інклюзивної освіти в Україні. Наведено можливі схеми фінансування. Обгрунтовано їх переваги та недоліки, що дозволило сформувати позицію щодо обрання інвестиційної або розрахованої на одну людину моделі фінансування. Наукова новизна полягає у теоретичному обґрунтуванні і розробці організаційно-методичних рекомендацій з удосконалення фінансування інклюзивної освіти в Україні, що дозволило підвищити її якість та доступність для особливих версит населення. На основі проведеного анкетування виявлено проблемні питання доступу до вищої освіти студентів з особливими потребами з метою забезпечення розробки заходів для їх подолання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/784 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник КНУТД Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
V90sp_P139-152.pdf | 343,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.