Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7838
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВнукова, Ольга Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-10-30T13:08:15Z-
dc.date.available2017-10-30T13:08:15Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВнукова О. М. Напрями розвитку професійної спрямованості майбутніх інженерів-педагогів / О. М. Внукова // Перспективні напрямки української науки: збірник статей учасників двадцятої Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інноваційний потенціал української науки – XXI сторіччя» (20-28 квітня 2013 р.). – Том 1. Науки гуманітарного циклу. – Запоріжжя: Вид-во ПГА, 2013. – С. 68-69.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7838-
dc.description.abstractВ статті розглянуто особливості та показники професійної спрямованості майбутніх інженерів-педагогів. Основним показником визначено ставлення до професії як особистісної цінності. Виділені напрями розвитку професійної спрямованості майбутніх педагогів професійно-технічних навчальних закладів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПГАuk
dc.subjectпрофесійна спрямованістьuk
dc.subjectмайбутні інженери-педагогиuk
dc.titleНапрями розвитку професійної спрямованості майбутніх інженерів-педагогівuk
dc.title.alternativeНаправления развития профессиональной направленности будущих инженеров-педагоговuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorVnukova, Olga-
local.subject.sectionПроблеми вищої освітиuk
local.subject.facultyФакультет індустрії модиuk
local.subject.departmentКафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайнуuk
local.conference.locationЗапоріжжяuk
local.conference.date2013-04-
local.conference.nameІнноваційний потенціал української науки - XXI сторіччяuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перспективні напрямки.pdf265,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.