Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7765
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКирилко, Н. М.-
dc.date.accessioned2017-10-25T13:28:42Z-
dc.date.available2017-10-25T13:28:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКирилко Н. М. Управління інноваційними процесами виставкової діяльності підприємства-експонента / Н. М. Кирилко // Virtus : scientific journal. – 2017. – Issue # 16, September. – P. 184-188.uk
dc.identifier.issn2410-4388 (Print)uk
dc.identifier.issn2415-3133 (Online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7765-
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття "управління інноваційним розвитком". Виділено та розкрито основні етапи інноваційних процесів підприємства-експонента. Одним з найвагоміших етапів є реалізація інновацій на ринку, адже ефективне їх розповсюдження під час виставкових заходів дає змогу до постійної комерціалізації, отримання додаткових прибутків та активізації інноваційних процесів на підприємстві-експоненті. Наведено характеристику оберненозворотнього зв'язку інноваційних процесів і виставкової діяльності підприємства-експонента. Перераховані фактори зовнішнього та внутрішнього характеру при формуванні системи управління інноваційним розвитком підприємства-експонента. Представлено методику інтегрального оцінювання інноваційного розвитку підприємства-експонента.uk
dc.description.abstractThe article deals with the concept of "management of innovative development". The main stages of the innovation processes of the exhibiting company are highlighted and disclosed. One of the most important stages is the implementation of innovations in the market, because effective distribution of them during exhibition events allows for constant commercialization, obtaining additional profits and activating innovative processes at the exhibiting company. The characteristic of the inverse relationship of the innovation processes and the exhibition activity of the exhibiting company is presented. These factors are external and internal in the formation of a management system for innovation development of the enterprise-exhibitor. The method of integral evaluation of innovation development of the enterprise-exhibitor is presented.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectінноваційні процесиuk
dc.subjectпідприємства-експонентиuk
dc.subjectнеобхідність змінuk
dc.subjectуправління інноваційними процесамиuk
dc.subjectвиставкова діяльністьuk
dc.subjectінноваційний науково-технічний розвитокuk
dc.subjectinnovation processesuk
dc.subjectenterprises-exhibitorsuk
dc.subjectthe need for changeuk
dc.subjectmanagement of innovation processesuk
dc.subjectexhibition activityuk
dc.subjectinnovative scientific and technological developmentuk
dc.titleУправління інноваційними процесами виставкової діяльності підприємства-експонентаuk
dc.title.alternativeManagement of innovative processes of the enterprise-participant of exhibition activitiesuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorKyrylko, N. M.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceVirtusuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceЗарубіжні виданняuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20171025_301.pdf463,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20171025_301_Titul.pdf372,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20171025_301_Zmist.pdf246,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.