Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/763
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГеселева, Н. В.uk
dc.contributor.authorРедько, М. В.uk
dc.date.accessioned2016-02-11T11:20:29Z-
dc.date.available2016-02-11T11:20:29Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationГеселева Н. В. Підходи до визначення інвестиційної привабливості суб'єктів господарювання [Текст] / Н. В. Геселева, М. В. Редько // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 4 (78). - C. 25-30.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/763-
dc.description.abstractУ ході проведення оцінки інвестиційної привабливості регіонів України, використано метод експертного опитування (попарне порівняння) та факторний аналіз, заснований на низці статистичних економічних, соціальних, демографічних, криміногенних та екологічних показників. В результаті проведених досліджень визначено інвестиційний клімат кожного регіону. Таким чином, найбільш інвестиційно привабливими є: м. Київ, АРК, Донецька, Харківська та Дніпропетровська області, а найменш привабливими: Закарпатська, Рівненська, Чернівецька та Тернопільська області. Використання даного методу оцінки інвестиційної привабливості дозволяє інвестору сформувати механізм ефективної диверсифікації (розподілу) інвестицій. Отримані результати інвестиційної привабливості можуть бути використані при формуванні механізму розподілу державних коштів між регіонами країни.uk
dc.languageuk
dc.subjectinvestment attractivenessen
dc.subjectinvestment climateen
dc.subjecteconomic developmenten
dc.subjectthe regions of Ukraineen
dc.subjectинвестиционная привлекательностьru
dc.subjectинвестиционный климатru
dc.subjectэкономический ростru
dc.subjectрегионы Украиныru
dc.subjectінвестиційна привабливістьuk
dc.subjectінвестиційний кліматuk
dc.subjectекономічне зростанняuk
dc.subjectрегіони Україниuk
dc.titleПідходи до визначення інвестиційної привабливості суб'єктів господарюванняuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorGeseleva, N.en
local.contributor.altauthorRedko, M.en
local.contributor.altauthorГеселева, Н. В.ru
local.contributor.altauthorРедько, М. В.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 4 (78)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V78_P025-030.pdf268,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.