Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7555
Назва: | Perspectives for developmentof Higher Education system in context of European integration processes |
Інші назви: | Перспективи розвитку системи вищої освіти в контексті європейських інтеграційних процесів Перспективы развития системы высшего образования в контексте европейских интеграционных процессов |
Автори: | Verhun, Antonina Bondarchuk, Julia |
Ключові слова: | innovative implementation in education European integration of the educational process convergence of educational systems інноваційні впровадження в освітньому процесі євроінтеграція освітнього процесу конвергенція освітніх систем инновационные внедрения в образовательном процессе евроинтеграция образовательного процесса, конвергенция образовательных систем |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Verhun Antonina. Perspectives for developmentof Higher Education system in context of European integration processes / A. Verhun, J. Bondarchuk // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2017. - Спецвипуск : Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (6 жовтня 2017 р., м. Київ). - С. 42-50. |
Source: | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки |
Короткий огляд (реферат): | The article reviewed the implications of the development strategy of Europe up to 2020, highlighted the key indicators of education and defined its target. It has been defined that the major trend in education is improving the total education of the population according to the international classification of education 2011. The study has given an opportunity to formulate the basic perspective directions of Ukrainian higher education in the context of European integration processes. У статті розглянуто наслідки реалізації стратегії розвитку Європи до 2020 року, виділено ключові індикатори в галузі освіти та визначено їх цільові значення. Встановлено, що основною тенденцією в галузі освіти є тотальнепідвищеннярівняосвіченостінаселеннявідповіднодоміжнародноїкласи фікаціїсистемиосвіти 2011 року. В результаті дослідження сформульовано основні перспективні напрямки розвитку української системи вищої освіти в контексті євроінтеграційних процесів. В статье рассмотрены последствия реализации стратегии развития Европы до 2020 года, выделены ключевые индикаторы в области образования и определены их целевые значения. Установлено, что основной тенденцией в области образования является тотальное повышение уровня образованности населения в соответствии с международной классификацией системы образования 2011 года. В результате исследования сформулированы основные перспективные направления развития украинской системы высшего образования в контексте евроинтеграционных процессов. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7555 |
Faculty: | Інститут права та сучасних технологій |
Department: | Кафедра філології та перекладу |
ISSN: | 2413-0117 |
Розташовується у зібраннях: | Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти Наукові публікації (статті) Вісник КНУТД Кафедра філології та перекладу (ФП) Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20171006_Effect_P042-050.pdf | 583,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.