Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7543
Назва: Культурно-ціннісні смисли англомовних рекламних текстів: концепт Ексклюзивність
Інші назви: Cultural-axiological meanings of English advertising texts: the concept of Exclusivity
Автори: Гудкова, Наталія Миколаївна
Ключові слова: концепт Ексклюзивність
ексклюзивний товар
ексклюзивний споживач
англомовний рекламний дискурс
вербалізатори
ексклюзивний виробник
Дата публікації: 2017
Видавництво: Accent Graphics Communications & Publishing
Бібліографічний опис: Гудкова Наталія. Культурно-ціннісні смисли англомовних рекламних текстів: концепт Ексклюзивність / Н. М. Гудкова // Proceedings of the 1st International conference «Science and society». - Accent Graphics Communications & Publishing. Hamilton, Canada, 2017. – pp. 96-102.
Короткий огляд (реферат): У статті на матеріалі текстів парфумів та косметики досліджено концепт Ексклюзивність у сучасному англомовному рекламному дискурсі. Зафіксовано широкий спектр вербалізаторів, шо формують концептуальне поле даного концепту, та окреслено перспективність аналізу його образної складової.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7543
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gudkova Article 2017.pdf682,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.