Економіка інноваційної діяльності підприємств : [378] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Підсекція 01. Економіка підприємства
Підсекція 02. Організаційні та методичні аспекти бухгалтерського обліку і аудиту інноваційної діяльності підприємств України
Підсекція 03. Менеджмент
Підсекція 04. Менеджмент організацій та адміністрування
Підсекція 05. Економічна теорія
Підсекція 06. Інноваційне підприємництво
Підсекція 07. Нормативно-правове забезпечення підприємств
Підсекція 08. Маркетинг
Підсекція 09. Економічна кібернетика
Підсекція 10. Управління фінансово-економічною безпекою
Підсекція 11. Фінанси і кредит
Підсекція 12. Філософські науки
Підсекція 13. Соціологія, політологія, право
Підсекція 14. Українознавство
Підсекція 15. Іноземні мови
Підсекція 16. Педагогіка та психологія, мова та культура

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 181 до 200 з 378
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Проблеми впровадження систем управління проектамиГеселева, Н. В.; Мінакова, В. П.
2017Сучасні підходи до структуризації проектівГеселева, Н. В.; Острожинська, В. Є.
2017Бенчмаркінг в управлінні бізнес-процесами підприємстваГеселева, Н. В.; Садова, О. А.
2017Методологія побудови об'єкто-орієнтованих систем IDEF4Геселева, Н. В.; Трофимова, Я. А.
2017Вартісний (функціонально-вартісний) і стратегічний аналіз бізнес-процесівГеселева, Н. В.; Шарпіта, В. С.
2017Оптимізація бізнес-процесівГеселева, Н. В.; Степанов, В. Г.
2017Використання методу аналізу ієрархій в системах прийняття рішеньГеселева, Н. В.; Сиволап, Ю. В.
2017Перспективи розвитку інтернет-технологійГеселева, Н. В.; Головач, М. С.
2017Зарубіжний досвід кластеризації економікиРедько, М. В.
2017Інтернет маркетинг - потреба сучасностіКошулько, Л. І.; Кузнецов, К. А.
2017Підходи до етики PR-комунікації у працях зарубіжних дослідниківГрицюта, Н. М.; Геселева, К. О.
2017Психологічні механізми залучення уваги у рекламіПодольна, В. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2017Вірусний маркетингПодольна, В. В.; Коростинська, Н. Р.
2017Логотип як основна складова торгової маркиПодольна, В. В.; Кокорева, А. В.
2017Бренд як носій іміджу підприємстваМурована, Л. В.; Тонкошкурова, Н. Ю.
2017Моніторинг як інструмент аналітикиМурована, Л. В.; Рудько, А. О.
2017Нейромаркетинг: методи продаж на основі психологіїМурована, Л. В.; Рибак, Д. К.
2017Персональний брендінгМурована, Л. В.; Матвеєва, А. Д.
2017Аромамаркетинг, як нематеріальний захід стимулювання збутуМурована, Л. В.; Чередниченко, О. В.
2017Реклама як знаряддя збутуМурована, Л. В.; Коростинська, Н. Р.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 181 до 200 з 378