Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7450
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАреф'єв, С. О.-
dc.contributor.authorЧекіс, Ю. С.-
dc.date.accessioned2017-10-04T09:34:06Z-
dc.date.available2017-10-04T09:34:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationАреф'єв С. О. Формування маркетингової стратегії підприємства / С. О. Ареф'єв, Ю. С. Чекіс // Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні : зб. ст. за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (30 березня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 373-381.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7450-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання формування маркетингової стратегії підприємства, її місце в загальній стратегії розвитку підприємства. Показано специфіку розробки маркетингової стратегії, наведено їх класифікацію.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены вопросы формирования маркетинговой стратегии предприятия, ее места в общей стратегии развития предприятия. Показана специфика разработки маркетинговой стратегии, приведена их классификация.uk
dc.description.abstractThe question of forming of marketing strategy of enterprise, its place in general strategy of enterprise development is considered in the article. The specific of development of marketing strategy is shown, its classification is resulted.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectмаркетинговая стратегияuk
dc.subjectпредприятиеuk
dc.subjectрынокuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectthe enterprise marketuk
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємстваuk
dc.title.alternativeФормирование маркетинговой стратегии предприятияuk
dc.title.alternativeFormation of marketing strategy companyuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorАрефьев, С. А.-
local.contributor.altauthorЧекис, Ю. С.-
local.contributor.altauthorArefiev, S. O.-
local.contributor.altauthorChekis, Y. S.-
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-03-30-
local.conference.nameАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЗбільшення ступеня відкритості, прозорості, динамічності знань в умовах розвитку кластерного підприємстваuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170330_Cluster_P373-381.pdf460,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.