Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7247
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKasych, Alla-
dc.contributor.authorVochozka, Marek-
dc.date.accessioned2017-09-19T11:10:13Z-
dc.date.available2017-09-19T11:10:13Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationKasych A. Theoretical and methodical foundations of sustainable management in modern companies / A. Kasych, M. Vochozka // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2017. – № 2. – С. 298-305.uk
dc.identifier.issn2227-6718uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7247-
dc.description.abstractThe article investigates theoretical position of the processes of enterprise sustainable development management, summarizes conclusions of the leading scientists in this field, and emphasizes importance of the stability development management on the systematic basis in modern corporations. Such scientific and methodological approaches as combinatorial, structural, resource, and of harmonious interaction ones have been used to determine the characteristics of the processes of sustainable development of enterprises. For implementation of the theoretical positions of the enterprise sustainable development in management practices there has been proposed a conceptual model which represents stages and tools the implementation of which will provide a systematic solution to the problem of sustainability.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectsustainabilityuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectdevelopmentuk
dc.subjectconceptuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectenterpriseuk
dc.subjectстійкістьuk
dc.titleTheoretical and methodical foundations of sustainable management in modern companiesuk
dc.title.alternativeТеоретичні та методичні принципи управління стійким розвитком підприємстваuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorКасич, Алла-
local.contributor.altauthorВохозка, Марек-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceМаркетинг і менеджмент інноваційuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання, які входять до міжнародних наукометричних БД Scopus та Web of Scienceuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.identifier.doi10.21272/mmi.2017.2-28uk
local.identifier.urihttp://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2017_2_298_305.pdfuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mmi2017_2_298_305.pdf351,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.