Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7196
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепова, В. Е.uk
dc.date.accessioned2017-09-18T13:13:15Z-
dc.date.available2017-09-18T13:13:15Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationСтепова В. Е. Вдосконалення механізму просування товарів шкіргалантерейної промисловості на ринку [Текст] / В. Е. Степова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2017. - № 1 (107). - C. 66-71.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7196-
dc.description.abstractУ статті досліджено і виділено якість та ціну як основні елементи конкурентоспроможності шкіргалантерейної продукції на ринку легкої промисловості. Обґрунтовано основний механізм застосування промисловими підприємствами маркетингового підходу щодо просування нового асортименту продукції. Розглянуто основні стратегії, які використовують виробники для досягнення популяризації нового шкіргалантерейного товару на ринку.uk
dc.description.abstractВ статье исследованы и выделены качество и цена как основные элементы конкурентоспособности кожгалантерейной продукции на рынке легкой промышленности. Обоснован основной механизм применения промышленными предприятиями маркетингового подхода по продвижению нового ассортимента продукции. Рассмотрены основные стратегии, которые используют производители для достижения популяризации нового кожгалантерейного товара на рынке.ru
dc.description.abstractThe article examines and identifies quality and price as the key elements of leather goods competitiveness in the consumer goods industry market. The authors justify the basic mechanism for the application of marketing approach by industrial enterprises to promote a new product range. Insights into the core strategies that manufacturers use for new leather products promotion on the market are provided.en
dc.languageuk
dc.subjectnew products competitivenessen
dc.subjectnew product promotionen
dc.subjectleather goods industryen
dc.subjectconsumer goods industryen
dc.subjectnew product pricing strategyen
dc.subjectконкурентоспособность новой продукцииru
dc.subjectпродвижение нового товараru
dc.subjectкожгалантерейная промышленностьru
dc.subjectлегкая промышленностьru
dc.subjectстратегия ценообразования товара-новинкиru
dc.subjectконкурентоспроможність нової продукціїuk
dc.subjectпросування нового товаруuk
dc.subjectшкіргалантерейна промисловістьuk
dc.subjectлегка промисловістьuk
dc.subjectстратегія ціноутворення товару-новинкиuk
dc.titleВдосконалення механізму просування товарів шкіргалантерейної промисловості на ринкуuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorStepova, V. E.en
local.contributor.altauthorСтеповая, В. Э.ru
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 1 (107)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V107_P066-071.pdf170,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.