Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/717
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГеселева, Н. В.uk
dc.contributor.authorОмелюх, О. В.uk
dc.date.accessioned2016-02-11T10:51:52Z-
dc.date.available2016-02-11T10:51:52Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationГеселева Н. В. Шляхи підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємства [Текст] / Н. В. Геселева, О. В. Омелюх // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 3 (77). - C. 63-70.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/717-
dc.description.abstractДослідження ефективності впровадження інноваційних проектів на підприємстві. Використано загальновідомі методи економічного аналізу і дослідження економічних процесів: системний підхід, факторний і порівняльний аналіз, економіко-статистичне, розрахунково-нормативне модулювання. В роботі проаналізована доцільність впровадження нововведень, що дозволяють реалізувати на підприємстві безвідходне виробництво. В результаті досягається підвищення прибутку, зменшення витрат та в кінцевому підсумку підвищення конкурентоспроможності підприємства. Досліджено шляхи досягнення ефективних інновацій на підприємстві. Розроблено заходи щодо підвищення ефективності інноваційної діяльності у виробничій сфері. Реалізація ідеї безвідходного виробництва з подальшою оцінкою доцільності її впровадження дозволяє розробити стратегію розвитку підприємства в сучасних умовах.uk
dc.languageuk
dc.subjectmanagementen
dc.subjectefficiencyen
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectforecastingen
dc.subjectand nnovatsiyni processes innovative developmenten
dc.subjectinnovation potentialen
dc.subjectуправленияru
dc.subjectэффективностьru
dc.subjectконкурентоспособность предприятияru
dc.subjectпрогнозирования и инновационные процессыru
dc.subjectинновационное развитиеru
dc.subjectинновационный потенциалru
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk
dc.subjectпрогнозуванняuk
dc.subjectінноваційні процесиuk
dc.subjectінноваційний розвитокuk
dc.subjectінноваційний потенціалuk
dc.titleШляхи підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємстваuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorHeseleva, N. V.en
local.contributor.altauthorOmelukh, O. V.en
local.contributor.altauthorГеселева, Н. В.ru
local.contributor.altauthorОмелюх, А. В.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 3 (77)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V77_P063-070.pdf242,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.