Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7139
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗимбалевська, Ю. В.-
dc.date.accessioned2017-09-13T11:52:27Z-
dc.date.available2017-09-13T11:52:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЗимбалевська Ю. В. Капітал бренду як основний фактор збільшення вартості підприємства / Ю. В. Зимбалевська // Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні : матеріали наук. практ. інтернет-конф. (24 травня 2017 р., м. Київ). - К. : КНУТД, 2017. - С. 213-216.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/7139-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleКапітал бренду як основний фактор збільшення вартості підприємстваuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2017-05-24-
local.conference.nameСучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україніuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionСучасні маркетингові технології економічного зростанняuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Сучасні детермінанти розвитку бізнес-процесів в Україні

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170524_Determinant_P213-216.pdf220,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.