Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/712
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Н. С.uk
dc.date.accessioned2016-02-11T10:51:51Z-
dc.date.available2016-02-11T10:51:51Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationКоваль Н. С. Еволюція форми плаката як засобу графічної комунікації [Текст] / Н. С. Коваль // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 3 (77). - C. 255-260.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/712-
dc.description.abstractДослідження розвитку художньо-комунікативних особливостей плаката кін. XX - поч. XXI ст., новітніх концепцій і тенденцій його розвитку. Методика дослідження включає в себе історико-культурологічний і мистецтвознавчий методи. Така методика дослідження виправдана при погляді на розвиток художньо-комунікативних особливостей плаката як на процес, обумовлений технологічними та соціально-культурними факторами на певному історичному етапі. Виявлена специфіка сучасного плаката як жанру графічного дизайну і як засобу графічної комунікації; визначена роль плаката як важливої ланки в здійсненні ефективної міжкультурної комунікації; проаналізовані інноваційні способи формоутворення, характерні для сучасного плаката; проаналізовані прогресивні тенденції в еволюції форми плаката у зв'язку з розвитком нових технологій. Досліджено специфіку розвитку художньо-комунікативних особливостей мистецтва плаката кін. XX - поч. XXI ст. в загальному історико-культурному та соціально-економічному контексті. Наукова та практична значимість дослідження полягає в тому, що результати дослідження заповнюють наявний пробіл в дослідженні художньо-комунікативних особливостей зарубіжного плаката: вперше комплексно досліджено сучасні тенденції розвитку, концептуальні та техніко-технологічні умови проектування і експонування плакатів у контексті сучасного інформаційного середовища.uk
dc.languageuk
dc.subjectEvolution of poster’s formen
dc.subjectgraphic designen
dc.subjectInternet advertisingen
dc.subjectgraphic communicationen
dc.subjectэволюция формы плакатаru
dc.subjectграфический дизайнru
dc.subjectИнтернет рекламаru
dc.subjectграфическая коммуникацияru
dc.subjectеволюція форми плакатаuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectІнтернет рекламаuk
dc.subjectграфічна комунікаціяuk
dc.titleЕволюція форми плаката як засобу графічної комунікаціїuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorKoval, N. S.en
local.contributor.altauthorКоваль, Н. С.ru
local.subject.sectionТехнічна естетика, дизайн та мистецтвознавствоuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 3 (77)uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V77_P255-260.pdf218,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.