Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/704
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолодько, І. Ю.uk
dc.date.accessioned2016-02-11T10:51:50Z-
dc.date.available2016-02-11T10:51:50Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationВолодько І. Ю. Маркетингове дослідження збутової діяльності підприємства на ринку ювелірних виробів України [Текст] / І. Ю. Володько // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 3 (77). - C. 21-25.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/704-
dc.description.abstractОсобливості і проблеми українського ринку ювелірних виробів у процесі розподілу продукції та шляхи подолання. Також споживацькі уподобання та тенденції розвитку, конкуренція з боку закордонних фірм-імпортерів ювелірних виробів. Визначення та порівнювання ринків, аналізу збутової діяльності підприємства та збалансованої системи показників. Дослідження збутової діяльності та сутності маркетингової збутової політики розподілу товару на ринку ювелірних виробів України, науково-методичний підхід до оптимізації товарних запасів. Удосконалення підходів щодо аналізу збутової політики товарних запасів торгівельного підприємства, який на відміну від інших дає змогу виділення ключових, найбільш важливих ресурсів фірми. Можливість визначення ефективного розподілення товару на ринку України на основі показників збуту за допомогою певних показників маркетингової політики розподілу товару.uk
dc.languageuk
dc.subjectmarket researchen
dc.subjectdistribution channelsen
dc.subjectsales managementen
dc.subjectsales of productsen
dc.subjectrangeen
dc.subjectмаркетинговые исследованияru
dc.subjectканалы распределенияru
dc.subjectсбытовая деятельностьru
dc.subjectреализация продукцииru
dc.subjectассортиментru
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectканали розподілуuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectреалізація продукціїuk
dc.subjectасортиментuk
dc.titleМаркетингове дослідження збутової діяльності підприємства на ринку ювелірних виробів Україниuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorVolodko, I.en
local.contributor.altauthorВолодько, И. Ю.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 3 (77)uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V77_P021-026.pdf244,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.