Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6959
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, О. С.uk
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.uk
dc.date.accessioned2017-08-08T11:13:23Z-
dc.date.available2017-08-08T11:13:23Z-
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationБондаренко О. С. Логістичні підходи в управлінні запасами промислових і торговельних підприємств [Текст] / О. С. Бондаренко, О. С. Євсейцева // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2009. - № 2 (46). - C. 161-166.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6959-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано доцільність застосування промисловими і торговельними підприємствами методів моделювання в межах логістичного управління таксономічними методами, які дадуть можливість оцінити вплив кожного постачальника на рівень формування запасів підприємства та визначити найраціональнішу модель управління запасами стосовно конкретного постачальника.uk
dc.description.abstractВ статье обосновано целесообразность использования промышленными и торговыми предприятиями в рамках логистического управления таксономических методов моделирования, которые обеспечат оценку влияния каждого поставщика на уровень формирования запасов и выбрать рациональную модель управления относительно конкретного поставщика.ru
dc.description.abstractThe article has been grounded an objective using of taxonomic modelining methods by industrial and trading enterprises in the measures of logistic management. These modelining methods give the opportunity to estimate the influence of every distributor on the forming integrates level and to choose an effective management model according to a certain distributor.en
dc.languageuk
dc.titleЛогістичні підходи в управлінні запасами промислових і торговельних підприємствuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorBondarenko, E. S.en
local.contributor.altauthorЕvseytseva, E. S.en
local.contributor.altauthorБондаренко, Е. С.ru
local.contributor.altauthorЕвсейцева, Е. С.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки, організації та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 2 (46)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V46_P161-166.pdf302,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.