Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/683
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманенко, О. О.uk
dc.date.accessioned2016-02-11T10:51:48Z-
dc.date.available2016-02-11T10:51:48Z-
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationРоманенко О. О. Класифікація маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільства [Текст] / О. О. Романенко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 3 (77). - C. 79-87.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/683-
dc.description.abstractУдосконалення понятійного апарату теорії стратегічного маркетингу в частині розроблення класифікації маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільства. В статті розглянуто основні підходи щодо класифікації маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільства. Проведено аналіз еволюції наукової думки щодо сутності маркетингових стратегій. Уточнено поняття маркетингової стратегії в умовах інформатизації суспільства. Запропоновано класифікацію маркетингових стратегій, яка враховує новий класифікаційний критерій - ступінь оновлення маркетингової інформації. Запропоновано маркетингові стратегії, які залежать від ступеню оновлення маркетингової інформації та адекватного реагування на зміну. У статті запропоновано підходи щодо класифікації маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільства. Аналіз наукових праць з питань формування маркетингових стратегій дозволив виявити, що єдиного підходу щодо визначення поняття маркетингової стратегії не існує. Крім того, немає загальноприйнятої класифікації маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільства.uk
dc.languageuk
dc.subjectmarketingen
dc.subjectstrategiesen
dc.subjectmarketing strategies classificationen
dc.subjectмаркетинговые стратегииru
dc.subjectклассификация маркетинговых стратегийru
dc.subjectинформатизация обществаru
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk
dc.subjectкласифікація маркетингових стратегійuk
dc.subjectінформатизація суспільстваuk
dc.titleКласифікація маркетингових стратегій в умовах інформатизації суспільстваuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorRomanenko, O. А.en
local.contributor.altauthorРоманенко, О. О.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 3 (77)uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V77_P079-087.pdf256,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.