Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6821
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМоскаленко, І. В.uk
dc.contributor.authorКугай, Т. А.uk
dc.contributor.authorБистрякова, В. Н.uk
dc.contributor.authorБасанець, О. П.uk
dc.contributor.authorЧернявький, К. В.uk
dc.date.accessioned2017-07-26T11:21:59Z-
dc.date.available2017-07-26T11:21:59Z-
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationРоль та функція зовнішньої реклами в структурі сучасного міста [Електронний ресурс] / І. В. Москаленко, Т. А. Кугай, В. Н. Бистрякова, О. П. Басанець, К. В. Чернявький // Технології та дизайн. - 2017. - № 2 (23). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2017_2_5.uk
dc.identifier.issn2304-2605
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6821-
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2017_2_5
dc.description.abstractСтаття виступає прямим зверненням до всього суспільства, і саме до «майстрів» реклами, що може сприяти конкретним обдуманим діям перед тим, як розповсюджувати по всій країні неграмотну та некоректну рекламу. Реклама стане успішнішою, лаконічною та приємною до сприйняття зору. І головне – вона почне рахуватися з пам’ятками архітектури та сучасними будівлями та спорудами.uk
dc.description.abstractСтатья выступает в качестве прямого обращения ко всему обществу, и именно к «мастерам» рекламы, которое может способствовать конкретным обдуманным действиям перед тем, как распространять по всей стране неграмотную и некорректную рекламу. Реклама станет успешнее, лаконичной и приятной к восприятию зрения. И главное – она начнет считаться с достопримечательностями архитектуры и современными зданиями и сооружениями.ru
dc.description.abstractThe article serves as a direct appeal to the whole society, and that the «masters» of advertising that can promote advised to concrete action before the spread across the country are not competent and malicious advertisements. Advertising will become even more successful, concise and pleasant to the perception of view. And most importantly – it will begin to reckon with monuments and modern buildings and structures.en
dc.languageuk
dc.subjectdesignen
dc.subjectoutdoor advertisingen
dc.subjectmarketingen
dc.subject«outdoor advertising»en
dc.subject«autdoor»en
dc.subjectвнешняя рекламаru
dc.subject«нарубки»ru
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectзовнішня рекламаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subject«наружки»uk
dc.subject«аутдоор»uk
dc.titleРоль та функція зовнішньої реклами в структурі сучасного містаuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorMoskalenko, I. V.en
local.contributor.altauthorKugai, T. A.en
local.contributor.altauthorBystryakova, V. N.en
local.contributor.altauthorBasanets, A. P.en
local.contributor.altauthorCherniavsky, K. V.en
local.contributor.altauthorМоскаленко, И. В.ru
local.contributor.altauthorКугай, Т. А.ru
local.contributor.altauthorБистрякова, В. Н.ru
local.contributor.altauthorБасанець, О. П.ru
local.contributor.altauthorЧернявський, К. В.ru
local.subject.sectionТехнічна естетика, дизайн та ергономікаuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 2 (23)uk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайнуuk
local.subject.method0
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
td_2017_N2_05.pdf576,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.