Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/670
Назва: Вибір та використання кольору в фірмовому стилі
Автори: Грачов, П. О.
Ключові слова: corporate identity
color
psychology of color
use of color
фирменный стиль
цвет
психология цвета
использование цвета
фірмовий стиль
колір
психологія кольору
використання
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Грачов П. О. Вибір та використання кольору в фірмовому стилі [Електронний ресурс] / П. О. Грачов // Технології та дизайн. - 2015. - № 1 (14). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_15.
Source: Технології та дизайн
Короткий огляд (реферат): В статті досліджується принцип створення фірмового стилю за рахунок використання кольору, як одного із основних факторів, який впливає на сприйняття споживачем готового рекламного продукту. Наводяться психологічні та графічні приклади сприйняття та використання кольору.
В статье исследуется принцип создания фирменного стиля за счет использования цвета, как одного из основных факторов, который влияет на восприятие потребителем готового рекламного продукта. Приводятся психологические и графические примеры восприятия и использования цвета.
The article examines the principle of creating a corporate identity through the use of color, as one of the main factors that affect the perception of consumers are willing to advertising product. Provides psychological and graphic examples of perception and use of color.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/670
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2015_1_15
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2015_N1_15.pdf129,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.