Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6562
Назва: Особливості застосування комунікативного потенціалу підприємства як економічної категорії
Інші назви: Application features of the communicative potential of the enterprise as an economic category
Автори: Ткаченко, М. А.
Ключові слова: імідж
інформація
комунікації
комунікативний потенціал
маркетинг
поінформованість
потенціал підприємства
репутація
image
information
communication
communicative potential
marketing
awareness
the potential of the enterprise
reputation
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Ткаченко М. А. Особливості застосування комунікативного потенціалу підприємства як економічної категорії / М. А. Ткаченко // Вісник Хмельницького національного університету. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 1 (232). – С. 35-41.
Source: Вісник Хмельницького національного університету. Серія Економічні науки
Herald of Khmelnytskyi National University. Economic sciences
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблеми ефективного формування та використання категорійного апарату під час дослідження комунікативних можливостей підприємства. Автором особливо підкреслюється роль такої управлінської категорії, як "комунікативний потенціал підприємства", що може бути інструментом визначення й вимірювання конкурентоспроможності фірми. Досліджено етимологію терміну та різні підходи до його наукового трактування. Визначено характерні риси й властивості комунікативного потенціалу. Запропоновано механізм формування ("піраміду") комунікативного потенціалу підприємства.
The aim of this article is formation of effective theoretical and methodological approaches to the application of such administrative category as "communicative potential", in the system of enterprise management in general and in the construction of company’s external communications system in particular. In the article it is discussed the problem, linked with effective formation and using of categorical apparatus for the study of communicative capabilities at the enterprises. The author emphasized that the communicative potential of the enterprise can be a tool, which defines and measures the competitiveness of the firm. They has researched the etymology of the term and different approaches to its scientific interpretation. The characteristics and properties of communicative potential were identified in the article. The authors define a mechanism of formation of firm’s communicative potential (so called "pyramid"). Thus it was invited to consider the communicative potential of the enterprise as a boundary the organization’s ability to the effective realization of its inherent communication capabilities in the specific conditions of the external environment. The basis of its growth – ensuring appropriate awareness of entities of the external environment on the organisation and formation on this basis of firm’s image and reputation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6562
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISSN: 2307-5740
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170606_303.pdf319,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20170606_303_Titul.pdf310,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
20170606_303_Zmist.pdf238,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.