Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/650
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКвіта, Г. М.uk
dc.contributor.authorШіковець, К. О.uk
dc.contributor.authorТеніщева, Д.uk
dc.date.accessioned2016-02-08T13:20:52Z-
dc.date.available2016-02-08T13:20:52Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКвіта Г. М. Інтелектуальний аналіз бізнес-процесів / Г. М. Квіта, К. О. Шіковець, Д. Теніщева // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта". - 2015. - № 5 (91). - C. 71-76.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/650-
dc.description.abstractВикористання економіко-математичних методів і побудови прогнозів розвитку ринку морозива України на основі сучасних математичних методів. Для досягнення мети були використані такі загально наукові методи: аналіз, синтез, індукція, дедукція та метод плинного середнього для побудови прогнозів виробництва, експорту та імпорту продукції харчової промисловості України. У даній статті описано методи бізнес-прогнозування та їх застосування для аналізу ринку морозива України. Даний аналіз може допомогти покращити бізнес-процеси на підприємствах даного сегменту ринку. Проведено статистичний аналіз продукції. Вивчення та застосування сучасних математичних методів надає можливість сучасним економістам отримати необхідну інформацію, прогнози, аналізи. Економіко-математичні моделі мають пізнавальну і практичну цінність. Застосування економіко-математичних методів для прогнозування реалізації продукції харчової промисловості надасть можливість оптимізувати бізнес-процеси на підприємствах даного сегменту ринку.uk
dc.languageuk-
dc.subjecteconomic-mathematical methodsen
dc.subjectsegmenten
dc.subjecttrenden
dc.subjectforecasten
dc.subjectdemanden
dc.subjectbusiness-processen
dc.subjectэкономико-математические методыru
dc.subjectсегментru
dc.subjectтенденцияru
dc.subjectпрогнозru
dc.subjectспросru
dc.subjectбизнес-процессru
dc.subjectекономіко-математичні методиuk
dc.subjectсегментuk
dc.subjectтенденціяuk
dc.subjectпрогнозuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectбізнес-процесuk
dc.titleІнтелектуальний аналіз бізнес-процесівuk
dc.typeArticle-
local.contributor.altauthorKvita , G. M.en
local.contributor.altauthorShikovets, K. O.en
local.contributor.altauthorTenischeva, D. O.en
local.contributor.altauthorКвита, Г. Н.ru
local.contributor.altauthorШиковець, К. А.ru
local.contributor.altauthorТенищева, Д. А.ru
local.subject.sectionЕкономіка та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта"uk
local.source.number№ 5 (91)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V91_P071-076.pdf294,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.