Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/640
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗимбалевська, Ю. В.uk
dc.contributor.authorГеселева, Н. В.uk
dc.contributor.authorОрмонов, М. О.uk
dc.date.accessioned2016-02-08T13:20:51Z-
dc.date.available2016-02-08T13:20:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗимбалевська Ю. В. Значення цінності бренду / Ю. В. Зимбалевська, Н. В. Геселева, М. О. Ормонов // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта". - 2015. - № 5 (91). - C. 108-113.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/640-
dc.description.abstractВизначено основні чинники, які впливають на створення цінності бренду, та визначення його ефективності. Виявлено основні способи по оцінюванню цінності бренду та сформульовано причини правильного використання бренду, як важливого активу підприємства. Представлено підходи до визначення цінності бренду, та аналіз впливу бренду на комерційну діяльність компанії.uk
dc.languageuk-
dc.subjectbranden
dc.subjectbrand valueen
dc.subjectbrand evaluationen
dc.subjectthe best brandsen
dc.subjectperformance indicatorsen
dc.subjectбрендru
dc.subjectценность брендаru
dc.subjectоценка брендаru
dc.subjectлучшие брендыru
dc.subjectпоказатели эффективностиru
dc.subjectбрендuk
dc.subjectцінність брендуuk
dc.subjectоцінка брендуuk
dc.subjectкращі брендиuk
dc.subjectпоказники ефективностіuk
dc.titleЗначення цінності брендуuk
dc.typeArticle-
local.contributor.altauthorZymbalevska, U.en
local.contributor.altauthorHeseleva, N.en
local.contributor.altauthorOrmonov, M.en
local.contributor.altauthorЗимбалевська, Ю. В.ru
local.contributor.altauthorГеселева, Н. В.ru
local.contributor.altauthorОрмонов, М. О.ru
local.subject.sectionЕкономіка та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта"uk
local.source.number№ 5 (91)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V91_P108-113.pdf237,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.