Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГеселева, Н. В.uk
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.uk
dc.contributor.authorЛарькіна, M. І.uk
dc.date.accessioned2016-02-08T13:20:51Z-
dc.date.available2016-02-08T13:20:51Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГеселева Н. В. Формування маркетингової системи інформаційного забезпечення на промислових підприємствах / Н. В. Геселева, О. C. Євсейцева, M. І. Ларькіна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта". - 2015. - № 5 (91). - C. 94-100.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/638-
dc.description.abstractДослідження формування маркетингової системи інформаційного забезпечення на промислових підприємствах. Визначення основних чинників, які впливають на формування маркетингової системи інформаційного забезпечення на промислових підприємствах. Виявлено основні способи по формуванню маркетингових інформаційних систем та сформульовано причини правильного використання їх на промислових підприємствах. Представлено підходи до створення маркетингових інформаційних систем, та аналіз впливу маркетингових систем на комерційну діяльність компанії. Створення моделі маркетингової інформаційної системи в процесі інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємства.uk
dc.languageuk-
dc.subjectmarketing information systemen
dc.subjectinformation managementen
dc.subjectindustryen
dc.subjectмаркетинговая информационная системаru
dc.subjectуправления информациейru
dc.subjectпромышленные предприятияru
dc.subjectмаркетингова інформаційна системаuk
dc.subjectуправління інформацієюuk
dc.subjectпромислові підприємстваuk
dc.titleФормування маркетингової системи інформаційного забезпечення на промислових підприємствахuk
dc.typeArticle-
local.contributor.altauthorHeseleva, N. V.en
local.contributor.altauthorYevseytseva, O.C.en
local.contributor.altauthorLarkina, M. I.en
local.contributor.altauthorГеселева, Н. В.ru
local.contributor.altauthorЕвсейцева, О.C.ru
local.contributor.altauthorЛарькина, М. И.ru
local.subject.sectionЕкономіка та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія "Економіка і вища освіта"uk
local.source.number№ 5 (91)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V91_P094-100.pdf248,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.