Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6358
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.uk
dc.date.accessioned2017-05-19T12:23:55Z-
dc.date.available2017-05-19T12:23:55Z-
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationЄвсейцева О. С. Аналіз сучасних підходів до реструктуризації господарської діяльності [Текст] / О. С. Євсейцева // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 3 (53). - C. 36-40.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6358-
dc.description.abstractВ статті обґрунтовано доцільність застосування промисловими підприємствами методів реструктуризації, які дозволять оцінити стан підприємства та забезпечити його фінансове оздоровлення, збільшити обсяги випуску конкурентної продукції, підвищити ефективність виробництва.uk
dc.description.abstractВ статье обоснована целесообразность применения промышленными предприятиями методов реструктуризации, которые позволят оценить состояние предприятия и обеспечить его финансовое оздоровление, увеличить объемы выпуска конкурентной продукции, повысить эффективность производства.ru
dc.description.abstractThe paper prove the expediency of industry restructuring methods that will assess the state of the enterprise and ensure its financial health, increase production of competitive products, improve efficiency.en
dc.languageuk
dc.titleАналіз сучасних підходів до реструктуризації господарської діяльностіuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorYevseytseva, O. S.en
local.contributor.altauthorЕвсейцева, Е. С.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 3 (53)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V53_P036-040.pdf283,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.