Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6260
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖарінова, А. Г.uk
dc.date.accessioned2017-05-17T13:20:31Z-
dc.date.available2017-05-17T13:20:31Z-
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationЖарінова А. Г. Умови формування та розвитку інтелектуального капіталу в Україні [Текст] / А. Г. Жарінова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (55). - C. 207-213.uk
dc.identifier.issn1813-6796
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6260-
dc.description.abstractУ статті викладено результати досліджень щодо обґрунтування ролі інтелектуального капіталу на ринку, доведено, що на сьогоднішньому етапі розвитку інтелектуальний капітал у єдності своїх складових перетворюється на головний виробничий ресурс підприємства та досліджено умови формування та розвитку інтелектуального капіталу.uk
dc.description.abstractВ статье изложены результаты исследований относительно обоснования роли интеллектуального капитала на рынке, доказано, что на сегодняшнем этапе развития интеллектуальный капитал в единстве своих составляющих превращается в главный производственный ресурс предприятия и исследованы условия формирования и развития интеллектуального капитала.ru
dc.description.abstractIn article results of researches concerning a substantiation of a role of an intellectual capital in the market are stated, is proved that at a today's stage of development the intellectual capital in unity of the components turns to a principal production resource of the enterprise and conditions of formation and intellectual capital development are researched.en
dc.languageuk
dc.titleУмови формування та розвитку інтелектуального капіталу в Україніuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorZharinovа, A. G.en
local.contributor.altauthorЖаринова, А. Г.ru
local.subject.sectionПроблеми економіки організацій та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 5 (55)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V55_P207-213.pdf332,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.