Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6110
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБистрякова, В. Н.-
dc.contributor.authorОсадча, А. М.-
dc.contributor.authorГула, Є. П.-
dc.date.accessioned2017-05-05T07:56:25Z-
dc.date.available2017-05-05T07:56:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБистрякова В. Н. Плакат - як засіб соціальної реклами / В. Н. Бистрякова, А. М. Осадча, Є. П. Гула // Вісник Львівського університету. Серія Мистецтвознавство. – 2016. – Вип. 17. – С. 69-77.uk
dc.identifier.issn2078-6794uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/6110-
dc.description.abstractУ межах мистецтвознавчого дискурсу розглянуто специфічні риси використання плаката як засобу реклами у соціальній сфері (соціальній рекламі). Визначено сутність і особливості соціальної реклами, проаналізовано еволюцію плаката та досліджено характеристики саме соціального плаката, виявлено різновиди соціального плаката.uk
dc.description.abstractIn article within an art criticism discourse peculiar features of use of the poster as advertising media in the social sphere (social advertising) are considered. The essence and features of social advertising is defined. Evolution of the poster is analyzed and characteristics o f social poster are investigated. Kinds o f the social poster are revealed.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectплакатuk
dc.subjectсоціальний плакатuk
dc.subjectекологічний плакатuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectрекламна практикаuk
dc.subjectсоціальна рекламаuk
dc.subjectісторія рекламиuk
dc.subjectposteruk
dc.subjectsocial posteruk
dc.subjectecological posteruk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectadvertising activityuk
dc.subjectadvertising practiceuk
dc.subjectsocial advertisinguk
dc.subjectadvertising historyuk
dc.titleПлакат - як засіб соціальної рекламиuk
dc.title.alternativePoster as a means of social advertisinguk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorBystryakova, V. N.-
local.contributor.altauthorOsadcha, A. M.-
local.contributor.altauthorHula, E. P.-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.sourceВісник Львівського університету. Серія Мистецтвознавствоuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайнуuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра графічного дизайну (ГД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170503_301.pdf1,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.