Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5990
Назва: | Використання ігрових технологій в інформаційно-навчальних програмах з хімії |
Інші назви: | The use of gaming technologies in information and training programs in chemistry |
Автори: | Деркач, Тетяна Михайлівна Деркач, Вероніка Андріївна |
Ключові слова: | ігрові технології химия навчальні програми gaming technologies chemistry training programs |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | ВВ НМетАУ |
Бібліографічний опис: | Деркач Т. М. Використання ігрових технологій в інформаційно-навчальних програмах з хімії / Т. М. Деркач, В. А. Деркач // Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі : зб. наук. пр. – Кривий Ріг : ВВ НМетАУ, 2005. – С. 113–115. |
Короткий огляд (реферат): | Описано пакет ігрових програм з хімії для старшокласників та абітурієнтів. Програми в пакеті відповідають різним жанрам, а саме від простих тренажерів-класифікаторів до сюжетної гри в жанрі “квест”. Використана технологія створення ігор базується на використанні програмування в різних середовищах, а також спеціалізованих програм щодо графіки та анімації. Програма апробована на заняттях зі студентами ліцею інформаційних технологій і хімічного факультету університету. Результати показали її ефективність, оскільки покращилися якісні показники засвоєння запропонованого тематичного матеріалу при зниженні часових витрат. Використаний прийом імітації особистої участі користувача в проведенні експерименту дозволив підтримувати активну роботу учнів протягом більш тривалого часу. Gaming software package was described for high school chemistry students. All programs in the package are of different genres, namely from simple training classifiers to games with a plot in “quest genre. The used technology of game creation was based on the programming in different environments and the use of specialized software for graphics and animation. The program was tested in the classrooms with students of the Information Technology Lyceum and Chemistry Department of the University. The results showed its effectiveness because indicators of the learning quality were improved for proposed thematic material at reduce time-consuming. The used technique of simulation of personal participation of users in the experiment allowed students to maintain their activity on a high level for a longer time. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5990 |
Faculty: | Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій |
Department: | Кафедра промислової фармації |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра промислової фармації (ПФ) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Th_MEtod_NAvch_Kryvyi_Rih_2005_113_115.pdf | Основна стаття | 170 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.