Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/598
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорнієнко, Ю. О.uk
dc.contributor.authorГеселева, Н. В.uk
dc.contributor.authorХоменко, О. І.uk
dc.date.accessioned2016-02-08T12:52:32Z-
dc.date.available2016-02-08T12:52:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКорнієнко Ю. О. Проблеми та перспективи розвитку ринку HOD (Home & Office Delivery) в Україні / Ю. О. Корнієнко, Н. В. Геселева, О. І. Хоменко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2015. - № 4 (89) : Серія "Економічні науки". - C. 75-80.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/598-
dc.description.abstractДосліджено особливості становлення, проблеми та перспективи розвитку ринку HOD (доставка бутильованої води додому та офіс). У статті використовуються методи системного спостереження та порівняльного аналізу процесів споживання питної води населенням України. Надано характеристику ринку HOD в Україні та тенденції його розвитку. Проаналізовано забезпеченість України водними ресурсами, розглянуто напрями розвитку та конкурентне середовище ринку доставки води. В результаті проведеного аналізу були виявлені проблеми та перспективи даного ринку.uk
dc.languageuk-
dc.subjectHOD marketen
dc.subjectecological situationen
dc.subjectstate of drinking water in Ukraineen
dc.subjectрынок HODru
dc.subjectэкологическая ситуацияru
dc.subjectсостояние питьевых вод Украиныru
dc.subjectринок HODuk
dc.subjectекологічна ситуаціяuk
dc.subjectстан питних вод Україниuk
dc.titleПроблеми та перспективи розвитку ринку HOD (Home & Office Delivery) в Україніuk
dc.typeArticle-
local.contributor.altauthorKornienko, J.en
local.contributor.altauthorGeseleva, N.en
local.contributor.altauthorKhomenko, O.en
local.contributor.altauthorКорниенко, Ю. О.ru
local.contributor.altauthorГеселева, Н. В.ru
local.contributor.altauthorХоменко, О. И.ru
local.subject.sectionЕкономіка та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 4 (89)uk
local.source.seriesСерія "Економічні науки"uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V89_P075-080.pdf270,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.