Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5921
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДіденко, Є. О.uk
dc.date.accessioned2017-04-10T09:03:25Z-
dc.date.available2017-04-10T09:03:25Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationДіденко Є. О. Стратегічне управління взаємовідносинами комерційного підприємства з постачальниками [Текст] / Є. О. Діденко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2016. - № 6 (105). - C. 59-65.uk
dc.identifier.issn2413-0117
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5921-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовані особливості управління комерційними зв’язками підприємства та розкрита сутність методичного інструментарію, що використовується в ході реалізації даного процесу. Представлено положення стратегічного управління комерційними зв’язками торгівельного підприємства з постачальниками, що ґрунтується на виборі стратегії взаємовідносин з ними.uk
dc.description.abstractВ статье охарактеризованы особенности управления коммерческими связями предприятия и раскрыта сущность методического инструментария, используемого в ходе реализации данного процесса. Представлены положения стратегического управления коммерческими связями торгового предприятия с поставщиками, основанные на выборе стратегии взаимоотношений с ними.ru
dc.description.abstractIn the article described the features of the commercial relationship management and enterprise methodological tools used in the course of this process. Also described the essence of strategic management of commercial trade enterprise relationships with suppliers, which is based on the choice of the relationship strategy.en
dc.languageuk
dc.subjectcommercial communicationen
dc.subjectmanufacturersen
dc.subjectdistributorsen
dc.subjectstrategic managementen
dc.subjectABC-analysisen
dc.subjectstrategyen
dc.subjectкоммерческие связиru
dc.subjectпроизводителиru
dc.subjectпоставщикиru
dc.subjectстратегическое управлениеru
dc.subjectАВС-анализru
dc.subjectстратегияru
dc.subjectкомерційні зв’язкиuk
dc.subjectвиробникиuk
dc.subjectпостачальникиuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectАВС-аналізuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.titleСтратегічне управління взаємовідносинами комерційного підприємства з постачальникамиuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorDidenko, E. O.en
local.contributor.altauthorДиденко, Е. А.ru
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні наукиuk
local.source.number№ 6 (105)uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра менеджменту та публічного адмініструванняuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V105_P059-065.pdf365,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.