Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/591
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСохацька, Г. В.uk
dc.date.accessioned2016-02-08T12:52:31Z-
dc.date.available2016-02-08T12:52:31Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationСохацька Г. В. Інноваційні підходи до просування та збуту товарів легкої промисловості / Г. В. Сохацька // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2015. - № 4 (89) : Серія "Економічні науки". - C. 131-138.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/591-
dc.description.abstractМетою статті є визначення напрямків вдосконалення маркетингової діяльності підприємств галузі легкої промисловості у сфері просування та збуту продукції в умовах посилення конкуренції. В ході дослідження застосовано загальнонаукові та специфічні методи пізнання: описовий, узагальнення, аналіз, синтез. В статті визначено конкурентні умови ринку товарів легкої промисловості, запропоновано інноваційні напрями розвитку каналів збуту з використанням новітніх інформаційних технологій. Обґрунтовано доцільність застосування інноваційних методів просування та збуту товарів легкої промисловості із використанням засобів електронної комерції. Впровадження в маркетингову діяльність виробників інноваційних методів просування та збуту товарів сприятиме суттєвому поширенню ринків збуту та збільшенню обсягів реалізації продукції.uk
dc.languageuk
dc.subjectsaleen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectcompetitiveness of productsen
dc.subjectlight industryen
dc.subjectsewing industryen
dc.subjectcompetition in industryen
dc.subjectcбытru
dc.subjectмаркетингru
dc.subjectконкурентоспособность продукцииru
dc.subjectлегкая промышленностьru
dc.subjectшвейная отрасльru
dc.subjectконкуренция в отраслиru
dc.subjectзбутuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk
dc.subjectлегка промисловістьuk
dc.subjectшвацька галузьuk
dc.subjectконкуренція в галузіuk
dc.titleІнноваційні підходи до просування та збуту товарів легкої промисловостіuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorSohatska, G. V.en
local.contributor.altauthorСохацкая, Г. В.ru
local.subject.sectionЕкономіка та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 4 (89)uk
local.source.seriesСерія "Економічні науки"uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V89_P131-138.pdf244,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.