Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5916
Назва: Управління якістю надання освітніх послуг
Автори: Бондаренко, Світлана Михайлівна
Гончаров, Ю. В.
Дворецький, А. О.
Ключові слова: competence-based approach
certification of study programs
certification of acquired competencies
quality management in education services
компетентностный подход
сертификация образовательных программ
сертификация приобретенных компетентностей
управление качеством образовательных услуг
компетентнісний підхід
сертифікація освітніх програм
сертифікація набутих компетентностей
управління якістю освітніх послуг
Дата публікації: 2016
2016
Бібліографічний опис: Бондаренко С. М. Управління якістю надання освітніх послуг [Текст] / С. М. Бондаренко, Ю. В. Гончаров, А. О. Дворецький // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2016. - № 6 (105). - C. 24-31.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Короткий огляд (реферат): The article interprets the notion of an “education service quality” and provides the concept’s decomposition. Based on modern educational approaches, key structural elements to be focused on are identified to enhance the quality of Bachelor’s degree programs in Management. The cooperation experience between the Kyiv National University of Technology and Design and the Ukrainian Quality Association in the context of improving the quality of education services is described.
В статье определено понятие "качество образовательной услуги" и проведена его декомпозиция. Опираясь на современные образовательные подходы, выбраны структурные элементы, на которые целесообразно сосредоточить управляющее воздействие с целью повышения качества подготовки бакалавров по специальности "Менеджмент". Описана практика взаимодействия Киевского национального университета технологий и дизайна и Украинской ассоциации качества в контексте повышения качества предоставления образовательных услуг.
У статті визначено поняття "якість освітньої послуги" та здійснено його декомпозицію. Спираючись на сучасні освітні підходи, обрано структурні елементи, на які доцільно зосередити управлінський вплив з метою підвищення якості підготовки бакалаврів зі спеціальності "Менеджмент". Наведено практику взаємодії Київського національного університету технологій та дизайну та Української асоціації якості в контексті підвищення якості надання освітніх послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5916
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISSN: 2413-0117
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V105_P024-031.pdf447,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.