Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5829Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Попова, Л. С. | uk |
| dc.contributor.author | Харитонова, М. О. | uk |
| dc.date.accessioned | 2017-04-07T06:56:16Z | - |
| dc.date.available | 2017-04-07T06:56:16Z | - |
| dc.date.issued | 2010 | |
| dc.identifier.citation | Попова Л. С. Особливості методики викладання математики на сучасному етапі реформування освіти [Текст] / Л. С. Попова, М. О. Харитонова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2010. - № 5 (т. 4). - C. 158-165. | uk |
| dc.identifier.issn | 1813-6796 | |
| dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5829 | - |
| dc.description.abstract | Аналізується роль математики в загальноосвітньому просторі пропонується виділити в програмі вищої математики питання (базові), обов'язкові для опанування студентами всіх спеціальностей та питання, необхідні для конкретного фаху (фахові). Розглянуто можливий варіант конвертації кількісної оцінки рівня знань у якісну. | uk |
| dc.language | uk | |
| dc.title | Особливості методики викладання математики на сучасному етапі реформування освіти | uk |
| dc.type | Article | |
| local.source | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну | uk |
| local.source.number | № 5 (т. 4) | uk |
| local.subject.method | 0 | |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Вісник КНУТД | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Bul2010_N5T4_P158-165.pdf | 685,1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.