Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК) : [1711] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра обліку і аудиту (ОА) (наказ № 338 від 3 листопада 2021 року).
Кафедра фінансів та бізнес-консалтингу (ФБК) створена шляхом приєднання кафедри цифровізації та бізнес-консалтингу (ЦБК) до кафедри фінансів та інвестицій (ФІ) (наказ № 166 від 27 липня 2022 року).

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 741 до 760 з 1711
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Застосування сценарного підходу в управлінні ЗВОЧерниш, Ольга Василівна
2019Державний контроль бюджетних фінансів у ЗВОМахнарилов, Ю. В.; Якубівський, Б. А.
2019Поняття небезпеки, загрози та ризику в контексті дослідження економічної безпеки ЗВОЦимбаленко, Н. В.
2019Інноваційний розвиток ЗВО в системі стратегічних пріоритетів управління конкурентоспроможністюТарасенко, І. О.; Нефедова, Т. М.
2019Капіталізація інтелектуальної діяльності як інструмент розвитку інтелектуального капіталу університетуХаустова, Є. Б.; Денисенко, М. П.
2019Маркетинг в системі управління підприємствомСкрипник, М. І.; Щур, К. А.
2019Маркетингова психологія як фактор визначення споживчої поведінкиСкрипник, М. І.; Циханівська, А. В.
2019Психологічний вплив реклами на споживачаСкрипник, М. І.; Тимченко, Ю. А.
2019Маркетинг знань: роль і завданняСкрипник, М. І.; Сторожук, А.
2019Адаптація маркетингу до нової економікиСкрипник, М. І.; Ровнягін, О. В.
2019Роль маркетингових досліджень в системі прийняття управлінських рішеньСкрипник, М. І.; Шевченко, Л. В.
2019Маркетинг у банківській сферіСкрипник, М. І.; Опришко, О. С.
2019Вплив географічного розміщення підприємства на його прибуткиСкрипник, М. І.; Матвеєв, О. О.
2019Проблеми розвитку маркетингу в Україні за умов глобалізації економікиСкрипник, М. І.; Левицька, А. А.
2019Актуальність проблеми та перспективи розвитку маркетингового управлінняСкрипник, М. І.; Іваніцька, О. А.
2019Проблеми та перспективи розвитку маркетингових досліджень в УкраїніСкрипник, М. І.; Кутова, С. С.
2019Розробка перспективних видів продукції та нових технологій у маркетингуСкрипник, М. І.; Зіненко, І. А.
2019Маркетинг в соціальних мережахСкрипник, М. І.; Жуль, В. О.
2019Маркетингове управління товарним асортиментомСкрипник, М. І.; Вітюк, Т. І.
лют-2019Аналітичне забезпечення управління витратами діяльності підприємстваРадіонова, Наталія Йосипівна; Власенко, Анна Станіславівна
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 741 до 760 з 1711