Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5727
Назва: Управління конкурентними перевагами підприємства
Автори: Шацьких, О. Т.
Харченко, Т. О.
Ключові слова: benefits management
competitiveness
the advantages of the enterprise
управление преимуществами
конкурентоспособность
преимущества предприятия
управління перевагами
конкурентоспроможність
переваги підприємства
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Шацьких О. Т. Управління конкурентними перевагами підприємства [Електронний ресурс] / О. Т. Шацьких, Т. О. Харченко // Технології та дизайн. - 2017. - № 1 (22). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2017_1_20.
Source: Технології та дизайн
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито економічний зміст поняття "конкурентні переваги підприємства" через узагальнення існуючих визначень вчених стосовно характеристик ринкової ситуації. Запропоновано класифікацію основних видів конкурентних переваг, описані принципи управління формуванням конкурентоспроможності підприємств, а також проаналізовано та деталізовано чинники впливу на управління конкурентними перевагами підприємств. Запропонована система аналізу конкурентних переваг являє собою необхідний інструментарій для визначення і оцінки процесів ефективності та конкурентоздатності підприємства.
В статье раскрыто экономическое содержание понятия "конкурентные преимущества предприятия" через обобщение существующих определений ученых относительно характеристик рыночной ситуации. Предложена классификация основных видов конкурентных преимуществ, описаны принципы управления формированием конкурентоспособности предприятий, а также проанализированы и детализированы факторы влияния на управление конкурентными преимуществами предприятий. Предложенная система анализа конкурентных преимуществ представляет собой необходимый инструментарий для определения и оценки эффективности процессов и конкурентоспособности предприятия.
The article reveals the economic content of the concept «competitive advantages of the enterprise» through a synthesis of existing definitions of scientists about the characteristics of the market situation. The proposed classification of the basic types of competitive advantage, describes the principles of management of development of competitiveness of enterprises, but also analyzed and detailed factors of influence on the management of competitive advantages of enterprises. The proposed system of analysis of competitive advantages is a necessary tool to identify and evaluate the effectiveness and competitiveness of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5727
http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2017_1_20
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISSN: 2304-2605
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
td_2017_N1_20.pdf520,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.