Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5640
Назва: Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід
Інші назви: Adult Learning as Migrants' Integration Tool: Norwegian Experience
Автори: Бабушко, С. Р.
Соловей, Л. С.
Ключові слова: дорослі мігранти
інтеграція
Європа
навчання
Норвегія
Дата публікації: бер-2017
Бібліографічний опис: Бабушко С.Р. Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей // Освітологічний дискурс. - 2017. - №1/2 (16-17). - С.132-144.
Source: Освітологічний дискурс
Короткий огляд (реферат): У запропонованій статті проаналізовано досвід Норвегії з питань навчання дорослих мігрантів. Здійснено огляд науково-методичної літератури з досліджуваної проблеми; простежено еволюційні зміни у сутності навчання дорослих мігрантів у Європі та в Норвегії, зокрема. Проаналізовано деякі законодавчі документи, які забезпечують ефективність функціонування освітньої моделі інтеграції мігрантів; визначено особливості їх навчання; виокремлено унікальні прогресивні ідеї освітньої політики Норвегії відносно мігрантів, які варто критично вивчати та творчо втілювати у практику.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5640
Faculty: Факультет індустрії моди
Department: Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну
ISSN: 2312-5829 (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бабушко_Соловей.pdfстаття479,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.