Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5640
Назва: | Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід |
Інші назви: | Adult Learning as Migrants' Integration Tool: Norwegian Experience |
Автори: | Бабушко, С. Р. Соловей, Л. С. |
Ключові слова: | дорослі мігранти інтеграція Європа навчання Норвегія |
Дата публікації: | бер-2017 |
Бібліографічний опис: | Бабушко С.Р. Навчання дорослих як засіб інтеграції мігрантів: норвезький досвід / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей // Освітологічний дискурс. - 2017. - №1/2 (16-17). - С.132-144. |
Source: | Освітологічний дискурс |
Короткий огляд (реферат): | У запропонованій статті проаналізовано досвід Норвегії з питань навчання дорослих мігрантів. Здійснено огляд науково-методичної літератури з досліджуваної проблеми; простежено еволюційні зміни у сутності навчання дорослих мігрантів у Європі та в Норвегії, зокрема. Проаналізовано деякі законодавчі документи, які забезпечують ефективність функціонування освітньої моделі інтеграції мігрантів; визначено особливості їх навчання; виокремлено унікальні прогресивні ідеї освітньої політики Норвегії відносно мігрантів, які варто критично вивчати та творчо втілювати у практику. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5640 |
Faculty: | Факультет індустрії моди |
Department: | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну |
ISSN: | 2312-5829 (Online) |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бабушко_Соловей.pdf | стаття | 479,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.