Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5636
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсейцева, О. С.-
dc.contributor.authorСобцева, Г. М.-
dc.date.accessioned2017-03-27T12:57:12Z-
dc.date.available2017-03-27T12:57:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЄвсейцева О. С. Аналіз медійного ринку України [Електронний ресурс] / О. С. Євсейцева, Г. М. Собцева // Ефективна економіка. – 2016. – № 5. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4983.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5636-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу медійного ринку України. Виконано дослідження сучасного стану ринку мас-медіа та рекламного медіа ринку. Здійснено аналіз та прогноз розвитку медійного рекламного ринку в Україні, а також вплив сучасної політичної та економічної ситуації на розвиток медійного ринку реклами. У результаті проведеного дослідження було встановлено, що в складних політико-економічних умовах пріоритетними каналами рекламних комунікацій буде Інтернет-реклама.uk
dc.description.abstractThis article analyzes the media market of Ukraine. The research of the current market status of the media and the advertising media market. The analysis and forecast of development of the media advertising market in Ukraine, as well as the impact of current political and economic situation in the development of media advertising market. As a result of the study it was found that in difficult political and economic conditions, the priority of advertising communications channels is Internet advertising.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмедіа ринокuk
dc.subjectмас-медіаuk
dc.subjectЗМІuk
dc.subjectрекламні послугиuk
dc.subjectрекламний медіа ринокuk
dc.subjectmedia marketuk
dc.subjectmediauk
dc.subjectadvertising servicesuk
dc.subjectadvertising media marketuk
dc.titleАналіз медійного ринку Україниuk
dc.title.alternativeAnalyzes the media market of Ukraineuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorYevseytseva, O. S.-
local.contributor.altauthorSobtseva, G. M.-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕфективна економікаuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.identifier.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4983uk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170324_304.pdf387,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.