Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1014] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 241 до 260 з 1014
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Development of marketing of educational services in the digital eraOliinyk, O. V.
2023Digital competences of the master's level graduates in marketingZymbalevska, Yuliia
2023Геомаркетинг: напрям маркетингового аналізуЄвсейцева, О. С.; Тимошенко, С. Ю.
2023Формування копірайтингу в сучасних реаліяхЄвсейцева, О. С.; Широков, М. О.
2023Internet marketing in Ukraine: problems and prospectsSaiun, A. O.; Radchenko, K. M.
2023Використання маркетингової інформаційної системи в управлінні підприємствомЄвсейцева, О. С.; Рубан, О. В.
2023Sustainability and innovation: new roles of universities in ensuring economic growth and achieving global sustainable development goalsCherniavska, Olena; Cherniavska, Oleksandra; Bayramov, S. V.; Magliocca, P.; Pascalau, Raul
2023Особливості логотипів та їх створення в маркетингу в умовах нейромережСаюн, А. О.; Угнівенко, Д. О.
2023Розвиток маркетингу на основі діджиталізаціїПовзун, Д. І.
2023Таргетингова реклама: переваги та недолікиЄвсейцева, О. С.; Крижанівський, М. А.
2023Особливості стратегії просування у соціальних мережахСаюн, А. О.; Українець, С. Д.
2023Характеристика основних напрямів маркетингових дослідженьЄвсейцева, О. С.; Романенко, А. В.
2023Особливості продажів в інтернет-магазинахЄвсейцева, О. С.; Пацьора, М. С.
2023Особливості маркетингових стратегій та тактикЄвсейцева, О. С.; Остапець, А. Є.
2023Основні тренди digital-маркетингуЄвсейцева, О. С.; Кушнірук, А. М.
2023Застосування системи digital-маркетингу на підприємствіСаюн, А. О.; Купчик, О. В.
2023Контент-маркетинг: сучасні реаліїЄвсейцева, О. С.; Самойленко, К. В.
2023Використання інтернет-інструментів для просування товарів та послугКвіта, Г. М.; Кринін, Г. В.
2023Інтернет-маркетолог: обов'язки, вимогиЄвсейцева, О. С.; Заркуа, К. О.
2023Features of using email marketing in company strategyЄвсейцева, О. С.; Гетьман, В. Ю.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 241 до 260 з 1014