Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД) : [1001] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра економічної кібернетики та маркетингу (ЕКМ) (наказ № 240 від 13 листопада 2020 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 1001
Дата випускуНазваАвтор(и)
15-лис-2024Роль персоналізації у побудові маркетингових клієнтоцентричних стратегійМельник, М. О.; Орел, А. М.
15-лис-2024Трансформації процесу співпраці та перспективи розвитку бізнесу в УкраїніНечитайло, А. Ю.; Євсейцева, О. С.
15-лис-2024Використання елементів ASO в стратегії комунікаційного маркетингу для мобільних додатківЛоскутова, А. Г.; Бебко, С. В.
2022Marketing digital strategy for promoting brand of global retailer achieving sustainabilityBilovodska, Olena; Boienko, Olena; Omelchenko, Volodymyr; Kostynets, Iuliia; Ievseitseva, Olena; Omelchenko, Hanna
2024Market analysis of the renewable energy market of Ukraine in the context of changes in financial and economic processesHnatenko, Iryna; Bebko, Svitlana; Ievseitseva, Olena; Kvita, Halyna; Zos-Kior, Мykola
2023Dual education: an equal partnership institution of higher education - employers - education acquisitionsIevseitseva, Olena
2024Market research of the diesel fuel market of UkraineIevseitseva, Olena; Bebko, Svitlana; Matrenok, Nikita
2024Удосконалення маркетингової комунікаційної політики на основі використання інтернет-технологійЄвсейцева, Олена Сергіївна; Кринін, Гліб Валерійович
чер-2024Research and creative activity in the design field intersections of science, art, and engineeringGryshchenko, Ivan; Yezhova, Olga; Pashkevich, Kalina; Biryukova, Yulia
2024Використання відео як інструмент у маркетингуМулява, Х. С.; Євсейцева, О. С.
2024Маркетингова стратегія ТОВ "Нова пошта"Бебко, С. В.; Сіренко, В. Ю.
2024Маркетинговий аналіз ринку солодощів УкраїниШіковець, К. О.; Савоченко, М. О.
2024Просування та розвиток брендів у соціальних мережахГородецький, Ю. Д.
2024Особливості маркетингової стратегії державних органів управлінняКвіта, Г. М.; Ярош, А. О.
2024Виклики та перспективи цифрової трансформації в маркетингуКвіта, Г. М.; Щербань, А. М.
2024Концепції та проблеми екологічного маркетингуШіковець, К. О.; Матренок, Н. Р.
2024Маркетинговий інструментарій дослідження туристичного ринку УкраїниБебко, С. В.; Овсієнко, А. С.
2024Статистичний аналіз хлібобулочних виробівШіковець, К. О.; Кошова, О. О.
2024Актуальні тренди розвитку маркетингу торгівельних підприємствШіковець, К. О.; Тікан, Т. В.
2024Маркетинг у сфері відеоігорКвіта, Г. М.; Барановський, Д. С.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 1001