Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/543
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолумбет, О. М.-
dc.date.accessioned2016-02-08T12:17:08Z-
dc.date.available2016-02-08T12:17:08Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКолумбет О. М. Вплив методики стимульованого розвитку влучності на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів / О. М. Колумбет // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія "Педагогіка і психологія". - Вінниця : Нілан ЛТД, 2015. - Випуск 44. - С. 176-180.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/543-
dc.description.abstractМета: дослідити вплив стимульованого розвитку влучності впродовж трьох років на показники координаційних якостей студенток педагогічних ВНЗ. Матеріал: у дослідженнях прийняли участь 264 студентки. Оцінювалися реагувальні здібності, рівень статичної та динамічної рівноваги, здібності до орієнтації у просторі, бистрота оперативного мислення, об’єм механічного запам’ятовування, розподіл уваги, рівень точності, швидкість та переключення уваги, точність виконання завдання. Результати: матеріали досліджень показали, що влучність – досить складна координаційна якість, яка має різні прояви і різновиди, вдосконалення яких вимагає використання різноманітних вправ. Творчі рухові завдання вимагають різних умов для їх здійснення, і для оцінювання потрібні відповідні критерії. Висновки: отримані дані досліджень свідчать про те, що розвивати влучність необхідно відповідно до її різновидів і проявів, що, у свою чергу, вимагає відповідного підходу до змісту методики її вдосконалення.uk
dc.description.abstractЦель: исследовать влияние стимулируемого развития меткости на протяжении трех лет на показатели координационных качеств студенток педагогических ВУЗов. Материал: в исследованиях приняли участие 264 студентки. Оценивались реагирующие способности, уровень статического и динамического равновесия, способности к ориентации в пространстве, быстрота оперативного мышления, объём механического запоминания, распределение внимания, уровень точности, быстрота и переключение внимания, точность выполнения задания. Результаты: материалы исследований показали, что меткость − достаточно сложное координационное качество, которое имеет разные проявления и разновидности, совершенствование которых требует использования разнообразных упражнений. Творческие двигательные задания требуют разных условий для их осуществления, и для оценивания нужны соответствующие критерии. Выводы: получены данные исследований свидетельствуют о том, что развивать меткость необходимо в соответствии с ее разновидностями и проявлениями, что, в свою очередь, требует соответствующего подхода к содержанию методики ее совершенствования.uk
dc.description.abstractPurpose: in the article the expounded analysis of long − term researches of methods of the stimulated development of coordinating internalss of students of pedagogical institutes of higher (in particular, to accuracy). Material: in the research 264 girl students participated. Estimation of reactive capabilities, level of static and dynamic equilibrium, were estimated, сapabilities for an orientation in space, quickness of the operative thinking, volume of the mechanical memorizing, distribution of attention, level of exactness, quickness and switching of attention, exactness of the job processing. Results: materials of researches showed that accuracy is difficult enough coordinating quality, which has different displays and varieties perfection of which requires the use of various exercises. Creative motive tasks require different terms for their realization, and for an evaluation corresponding criteria are needed. Conclusions: data of researches are got testify that developing accuracy is necessary in accordance with her varieties and displays, that, in turn, requires the corresponding going near maintenance of methods of her perfection.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectфізичне вихованняuk
dc.subjectвлучністьuk
dc.subjectкоординаційні якостіuk
dc.subjectфизическое воспитаниеuk
dc.subjectметкостьuk
dc.subjectкоординационные качестваuk
dc.subjectphysical educationuk
dc.subjectaccuracyuk
dc.subjectcoordinating internalssuk
dc.titleВплив методики стимульованого розвитку влучності на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладівuk
dc.title.alternativeВлияние методики стимулируемого развития меткости на показатели координационных качеств студенток педагогических высших учебных заведенийuk
dc.title.alternativeInfluence of methods of the stimulated development of accuracy is on the indexes of coordinating internalss of students of pedagogical institutes of higheruk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorКолумбет, А. Н.-
local.contributor.altauthorKolumbet, А. N.-
local.subject.sectionГуманітарні наукиuk
local.sourceНаукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія "Педагогіка і психологія"uk
local.subject.facultyФакультет культурних і креативних індустрійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра фізичного виховання та здоров'яuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160201_104.pdf218,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.