Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5331
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Лук'янова, Лариса Борисівна | - |
dc.contributor.author | Бабушко, С. Р. | - |
dc.date.accessioned | 2017-03-10T09:28:48Z | - |
dc.date.available | 2017-03-10T09:28:48Z | - |
dc.date.issued | 2015-10 | - |
dc.identifier.citation | Бабушко С. Р. Теоретичні та методичні засади професійного розвитку фахівців туристичної сфери США і Канади: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : спец. 13.00.04 "Теорія і методика професійної освіти" / С. Р. Бабушко ; наук. конс. Л. Б. Лук'янова ; Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України. – Київ, 2015. – 42 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/5331 | - |
dc.description.abstract | У дисертації уперше у вітчизняній педагогічній науці здійснено цілісне дослідження теоретичних і методичних засад професійного розвитку фахівців туристичної сфери США та Канади. Сформовано теоретичне підґрунтя для проведення порівняльно-педагогічної наукової розвідки: визначено методологічні принципи та критерії формування поняттєво-термінологічного апарату дослідження; побудовано концептуальну карту досліджуваного поняття; зіставлено та визначено ступінь відповідності основних україномовних та англомовних термінів дослідження. Досліджено джерела та етапи ґенези досліджуваного феномену, обґрунтовано періодизацію еволюції змісту навчання фахівців. Доведено, що основою професійного розвитку фахівців є навчання, що пов‘язане з щоденною діяльністю. Здійснено систематизацію нормативно-правових документів США і Канади, що регламентують професійний розвиток фахівців у сучасних умовах. Розкрито особливість професійного розвитку фахівців готельного бізнесу в контексті неперервної освіти на трьох рівнях (індивід, організація, суспільство). Обґрунтовано методичні засади професійного розвитку фахівців туристичної сфери (форми організації навчання, використання інтерактивних методів, оцінювання навчальних досягнень працівників-учнів); проаналізовано зміст навчальних програм корпоративного навчання працівників провідних готельних мереж та систематизовано їх за видами (доготельне, готельне, поза-готельне) та за змістом (вступне, обов‘язкове навчання згідно з законодавчими документами, для підтримання корпоративних цінностей, по відділах, крос-культурне, навчання менеджерів та супервайзерів). Здійснено прогностичне обґрунтування використання позитивних ідей досвіду США і Канади у вітчизняній практиці післядипломної освіти, перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців сфери туризму на рівні суспільства (держава, навчальні заклади, галузь), організації (в межах п‘яти стратегічних напрямів діяльності організації) та індивіда. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | професійний розвиток | uk |
dc.subject | внутрішньофірмове/корпоративне навчання | uk |
dc.subject | фахівці туристичної сфери | uk |
dc.subject | готельний бізнес | uk |
dc.subject | США | uk |
dc.subject | Канада | uk |
dc.title | Теоретичні та методичні засади професійного розвитку фахівців туристичної сфери США і Канади | uk |
dc.title.alternative | Theoretical and methodical grounds of tourism employees' professional development in the USA and Canada | uk |
dc.type | Thesis | uk |
local.contributor.altauthor | Babushko, S. R. | - |
local.thesis.degree | доктор педагогічних наук | uk |
local.subject.faculty | Факультет індустрії моди | uk |
local.subject.department | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну | uk |
local.thesis.code | 13.00.04 | uk |
local.date.defense | 2015-11-22 | - |
local.subject.method | 1 | uk |
local.identifier.place | Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України | uk |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати та дисертації Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
автореферат_Бабушко.pdf | автореферат | 960,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.