Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/509
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрошенко, В. А.uk
dc.contributor.authorГеселева, Н. В.uk
dc.contributor.authorПодольна, В. В.uk
dc.date.accessioned2016-02-05T12:16:00Z-
dc.date.available2016-02-05T12:16:00Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationЯрошенко В. А. Роль CRM-системи в маркетинговій діяльності підприємства / В. А. Ярошенко, Н. В. Геселева, В. В. Подольна // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2015. - № 3 (87) : Серія "Економічні науки". - C. 81-86.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/509-
dc.description.abstractДосліджено розвиток CRM-систем, шляхи впровадження їх на підприємстві, визначено основні види та області застосування, а також, виявлено основні переваги та недоліки використання даних систем на практиці. Визначені переваги CRM-систем на підприємствах шляхом аналізу попереднього досвіду використання та на основі статистичних даних. Диференційовано основні елементи CRM-систем, що дозволяє чітко зрозуміти в чому полягає їх роль у маркетинговій діяльності підприємства. У статті розглядаються питання, що пов’язані з пошуком шляхів залучення і збереження клієнтів, спеціальні програмні установки CRM-системи в рамках управління взаємовідносинами з клієнтами. Впровадження електронних систем CRM означає комплексний перехід торгового підприємства на нову політику розвитку, орієнтовану на клієнтів, оскільки зможе забезпечити підвищення якості обслуговування клієнтів, зменшити трудовитрати на супроводження.uk
dc.languageuk
dc.subjecttheoryen
dc.subjectoptimizationen
dc.subjectprofitabilityen
dc.subjectintegrationen
dc.subjectCRM-systemsen
dc.subjectrelationships with customersen
dc.subjectтеорияru
dc.subjectоптимизацияru
dc.subjectприбыльностьru
dc.subjectинтегрированиеru
dc.subjectCRM-системыru
dc.subjectвзаимоотношения с клиентамиru
dc.subjectтеоріяuk
dc.subjectоптимізаціяuk
dc.subjectприбутковістьuk
dc.subjectінтегруванняuk
dc.subjectCRM-системиuk
dc.subjectвзаємовідносини з клієнтамиuk
dc.titleРоль CRM-системи в маркетинговій діяльності підприємстваuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorYaroshenko, V.en
local.contributor.altauthorPodolna, V.en
local.contributor.altauthorGeseleva, N.en
local.contributor.altauthorЯрошенко, В. А.ru
local.contributor.altauthorПодольная, В. В.ru
local.contributor.altauthorГеселева, Н. В.ru
local.subject.sectionЕкономіка та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 3 (87)uk
local.source.seriesСерія "Економічні науки"uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V87_P081-086.pdf251,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.