Кафедра графічного дизайну (ГД) : [320] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Logo
Стара назва – Кафедра рисунка та живопису (РЖ) (наказ № 12 від 25 січня 2022 року)
Стара назва – Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну (ОМГД) (наказ № 215 від 14 вересня 2022 року)

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 261 до 280 з 320
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Історичний розвиток графічного дизайну в УкраїніГула, Є. П.; Пільгук, О. А.; Кожома, К. С.
2017Постать та еволюція автопортретів Альбрехта ДюрераРуденко, М. Ф.; Сафрановська, Лі. М.
2017Аналіз особливостей дизайну сучасної сувенірної продукціїБернат, Л. А.; Мазніченко, О. В.; Пастушенко, Г. В.
2017Монотипія як різновид графікиПашукова, С. Г.; Деюн, А. В.
2017Експериментально-практичні аспекти мистецької освіти на прикладі пленерних занятьПашукова, С. Г.
2017Інновації та технології в сучасному мистецтвіБистрякова, В. Н.; Осадча, А. М.; Пільгук, О. А.
лис-2017Інфографіка як явище сучасного дизайну суспільної комунікаціїКолісник, О. В.; Гула, Є. П.; Кугай, Т. А.
2017Характерні риси трьох шкіл дизайну України: Київської, Харківської, ЛьвівськоїМазніченко, О. В.; Кугай, Т. А.; Осадча, А. М.
2017Плакат як засіб соціальної рекламиБистрякова, В. Н.; Осадча, А. М.; Гула, Є. П.
2017Інновації та технології в сучасному мистецтвіБистрякова, В. Н.; Осадча, А. М.; Пільгук, О. А.
2017До проблеми визначення соціокультурних контекстів понять ідентичності та самоідентифікаціїКолісник, О. В.
2017Кольоровий контраст як засіб підсилення звучання ідеї живописного творуБасанець, Ю. П.; Осипчук, М. В.
2017Плакат як носій соціально-культурного змісту (соціальний плакат)Бернат, Л. А.
2017Історія становлення та етапи розвитку екологічного плаката в УкраїніБернат, Л. А.
2017Інноваційні технології у бібліотеках і музеях ЄС на початку ХХІ століттяГула, Є. П.; Мазніченко, О. В.; Осадча, А. М.
2015Адаптаційний потенціал як складова ідентифікаційних стратегій особистостіКолісник, О. В.
2017Пластика в мистецтві УкраїниГула, Є. П.
2017Функції кольору в рекламній продукціїКалініченко, О. Ю.; Кугай, Т. А.; Бистрякова, В. Н.
2017Роль соціального плакату у розвитку суспільстваРуденко, Є. В.; Павленко, А. Ф.; Бистрякова, В. Н.; Кугай, Т. А.; Басанець, О. П.
2017Вплив кольору на візуальне сприйняття образу компаніїАндріяшенко, І. В.; Басанець, О. П.; Бистрякова, В. Н.; Павленко, А. Ф.; Осипчук, М. В.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 261 до 280 з 320