Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4610
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чупріна, Н. В. | - |
dc.date.accessioned | 2017-02-08T21:27:18Z | - |
dc.date.available | 2017-02-08T21:27:18Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Чупріна Н. В. Принципи формування актуальних проектних образів 1970-х років та їх вплив на розвиток сучасної індустрії моди / Н. В. Чупріна // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. — 2016. — № 37. — С. 162-168. | uk |
dc.identifier.issn | 2225-7586 | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4610 | - |
dc.description.abstract | У роботі визначено, що 1970-і роки стали періодом, в якому індустрія моди зробила новий ривок в своєму розвитку. Визначено, що нові тенденції соціального буття та загально-суспільної свідомості спонукали до виникнення та активного розвитку нового актуального образу особистості, героя свого часу. Охарактеризовано, що основними образними рисами естетичного ідеалу того часу стали інтелектуальність та індивідуальність, витонченість та переосмислення культурного надбання та духовних цінностей – саме ці образні властивості лягли в основу естетичного ідеалу того періоду. | uk |
dc.description.abstract | В работе определенно, что 1970-е годы стали периодом, в котором индустрия моды сделала новый рывок в своем развитии. Определено, что новые тенденции социального бытия и общественного сознания побуждали к возникновению и активному развитию нового актуального образа личности, героя своего времени. Охарактеризовано, что основными образными чертами эстетичного идеала того времени стали интеллектуальность и индивидуальность, утонченность и переосмысление культурного достояния и духовных ценностей – именно эти образные свойства легли в основу эстетичного идеала того периода. Выводы. По результатам исследования можно сделать вывод, что в 1970-х годах индустрия моды находилась в активном поиске новых художественных идей и проектных образов. В конечном итоге, в потребительском обществе изменилось отношение к одежде и внешнему виду – дизайн и стиль провозглашаются лозунгом эпохи, хотя различия между «haute couture» и одеждой массового спроса продолжали оставаться значительными. Все проявления молодежных движений, субкультур и антимоды дали могучий толчок дизайнерам для использования созданных образов или их отдельных черт при разработке модных линий одежды для массового потребителя. Таким образом, в который раз симбиоз «традиционной» и «альтернативной» моды лег в основу формирования массового потребительского вкуса, а разработанные и промышленными тиражами изготовленные коллекции получили статус «mainstream». | uk |
dc.description.abstract | The article describes the fact that the 1970s became a period when the fashion industry did a new jerk in the development. It is certain that the new tendencies of social life and in-public consciousness induced to the origin and active development of new actual appearance of personality. It is reviewed that intellectuality and individuality, refinement and comprehension of cultural property and spirit ual values became the basic vivid lines of aesthetically beautiful ideal of that time. Exactly, these vivid properties were aesthetically beautiful ideals of that period. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | індустрія моди | uk |
dc.subject | антимода | uk |
dc.subject | модна лінія одягу | uk |
dc.subject | суспільство споживання | uk |
dc.subject | актуальний проектний образ | uk |
dc.subject | субкультура | uk |
dc.subject | естетичний ідеал | uk |
dc.subject | индустрия моды | uk |
dc.subject | актуальный проектный образ | uk |
dc.subject | эстетичный идеал | uk |
dc.subject | модная линия одежды | uk |
dc.subject | одежда массового спроса | uk |
dc.subject | общество потребления | uk |
dc.subject | fashion industry | uk |
dc.subject | actual project appearance | uk |
dc.subject | aesthetical beautiful ideal | uk |
dc.subject | fashion line of clothes | uk |
dc.subject | clothes of mass demand | uk |
dc.subject | society of consumption | uk |
dc.subject | subculture | uk |
dc.subject | anti-fashion | uk |
dc.title | Принципи формування актуальних проектних образів 1970-х років та їх вплив на розвиток сучасної індустрії моди | uk |
dc.title.alternative | Принципы формирования актуальных проектных образов 1970-х годов и их влияние на развитие современной индустрии моды | uk |
dc.title.alternative | Principles of forming of actual project appearances of 1970th and their influence on development of the modern fashion industry | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Чуприна, Н. В. | - |
local.contributor.altauthor | Chouprina, Natalia | - |
local.subject.section | Мистецтвознавство, дизайн і ергономіка | uk |
local.source | Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури | uk |
local.subject.faculty | Факультет дизайну | uk |
local.identifier.source | Видання України | uk |
local.subject.department | Кафедра мистецтва та дизайну костюма | uk |
local.subject.method | 0 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
20170207_501.pdf | 217,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.