Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4574
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСакун, А. В.-
dc.date.accessioned2017-02-07T22:44:32Z-
dc.date.available2017-02-07T22:44:32Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСакун А. В. Знання і навчання в синергетичній парадигмі / А. В. Сакун // Гілея: науковий вісник. — 2015. — Вип. 97. — С. 276-279.uk
dc.identifier.issn2076-1554uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4574-
dc.description.abstractВ статті розглядаються проблеми розвитку знання в контексті синергетичної парадигми, акцентується увага на інноваційних підходах до адміністративного виміру освіти. Показано, що синергетична методика фактично відповідає настанові навчання впродовж всього життя. Розкривається зміст нелінійного діалогу як умови взаємодії індивідів. Основу сучасної освіти складає синергетичний вимір соціальної реальності.uk
dc.description.abstractВ статье рассматриваются проблемы развития знания в контексте синергетической парадигмы, акцентируется внимание на инновационных подходах к административному измерению образования. Показано, что синергетическая методика фактически соответствует принципу обучения на протяжении всей жизни. Раскрывается содержание нелинейного диалога как условия взаимодействия индивидов. Основу современного образования составляет синергетическое измерение социальной реальности.uk
dc.description.abstractThe paper reveals the development of knowledge in the context of synergetic paradigm. It focuses on innovative approaches to the administrative dimension of education. It is shown that a synergistic technique actually complies with the principle of lifelong learning. The content of the non-linear dialogue as a condition for the nonlinear interaction of individuals is revealed. The basis of modern education is a synergistic dimension of social reality.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectсоціальний інститутuk
dc.subjectсинергетикаuk
dc.subjectосвітня парадигмаuk
dc.subjectзнанняuk
dc.subjectобразованиеuk
dc.subjectзнаниеuk
dc.subjectсинергетикаuk
dc.subjectобразовательная парадигмаuk
dc.subjectсоциальный институтuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjecteducation paradigmuk
dc.subjectsynergeticsuk
dc.subjectknowledgeuk
dc.subjectsocial instituteuk
dc.titleЗнання і навчання в синергетичній парадигміuk
dc.title.alternativeЗнание и обучение в синергетической парадигмеuk
dc.title.alternativeKnowledge and Education in a Synergistic Paradigmuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorSakun, A. V.-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceГілея: науковий вісникuk
local.subject.facultyФакультет культурних і креативних індустрійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філософії та культурологіїuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра сценічного мистецтва і культури (СМК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170206__509.pdf501,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.