Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/450
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧупріна, Н. В.-
dc.date.accessioned2016-02-01T13:31:38Z-
dc.date.available2016-02-01T13:31:38Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЧупріна Н. В. Сегментація суб'єктів індустрії моди як учасників модного процесу / Н. В. Чупріна // Вісник Хмельницького національного університету . - 2015. - № 2. - 73-80.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/450-
dc.description.abstractВ статті сформульовано, охарактеризовано та класифіковано складові компоненти модного бізнесу. Визначено структурнологічні зв’язки між суб’єктами індустрії моди, які впливають на формування модних стандартів у сучасному суспільстві споживання. Здійснено характеристику форматів торгових точок ринку модного одягу в структурі індустрії моди, сегментацію споживацького ринку модного одягу здійснюють за суттєвими критеріями. Розроблено модель взаємодії суб’єктів індустрії моди.uk
dc.description.abstractIn the article it is formulated, described and classified the constructive components of fashionbusiness. Certainly structurallylogical connections between subjects of fashion industry, which influence on forming of fashion standards in modern society of consumption, are determined. Description of formats of trade outlets of fashion clothes' market is carried out in the structure of fashion industry; the fashion mass market segmentation of clothes has done after substantial criteria. The model of cooperation of subjects of fashion industry is developed.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectсуб’єкт індустрії модиuk
dc.subjectмодний продуктuk
dc.subjectмодний стандартuk
dc.subjectринок масового одягуuk
dc.subjectпродукт модиuk
dc.subjectторгові точкиuk
dc.subjectfashion industry subjectuk
dc.subjectfashion productuk
dc.subjectfashion standarduk
dc.subjectfashion mass marketuk
dc.subjectfashion productuk
dc.subjecttrade outletuk
dc.titleСегментація суб'єктів індустрії моди як учасників модного процесуuk
dc.title.alternativeSEGMENTATION OF THE FASHION INDUSTRY SUBJECTS OF AS PARTICIPANTS OF FASHION PROCESSuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorCHOUPRINA, N.-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.sourceВісник Хмельницького національного університетуuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра мистецтва та дизайну костюмаuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160125_101.pdf482,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.