Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/447
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧупріна, Н. В.-
dc.date.accessioned2016-02-01T13:28:07Z-
dc.date.available2016-02-01T13:28:07Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЧупріна Н. В. Формування концептуальних основ розвитку індустрії моди в контексті соціальної еволюції суспільства / Н. В. Чупріна // Культура і сучасність. - 2015. - № 2. - С. 118-125.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/447-
dc.description.abstractУ статті сформульовано принципи формування концептуальних основ розвитку індустрії моди в контексті соціальної еволюції суспільства (на прикладі розвитку суспільства споживання в період між світовими війнами ХХ століття). Охарактеризовано результати взаємодії французької моди і американського кінематографа в 20-30-х роках, що полягають, у взаємному впливі та асиміляції споживацьких смаків, формуванні провідної ролі засобів масової інформації у розповсюдженні модних тенденцій серед широких мас.uk
dc.description.abstractВ статье сформулированы принципы формирования концептуальных основ развития индустрии моды в контексте социальной эволюции общества (на примере развития общества потребления в период между мировыми войнами ХХ века). Охарактеризованы результаты взаимодействия французской моды и американского кинематографа в 20-30-х годах, что заключаются во взаимном влиянии и ассимиляции потребительских вкусов, формировании ведущей роли средств массовой информации в распространении модных тенденций среди широких масс.uk
dc.description.abstractForming of conceptual bases of fashion industry development in context of society’s social evolution In the article the principles of forming of conceptual bases of fashion industry development are formulated in the context of social evolution of society (on the example of development of consumption society in a period between The World Wars of the ХХ centuries. The results of co-operation of the French fashion and American cinema in 1920th – 1930th, that consist in the mutual influencing assimilation of consumers’ tastes, forming of leading role of mass media in distribution of fashionable tendencies among great consumers’ masses are described.uk
dc.language.isouk_UAuk
dc.subjectіндустрія модиuk
dc.subjectкостюмuk
dc.subjectмодни стандартuk
dc.subjectісторія костюмаuk
dc.subjectсуспільство споживанняuk
dc.subjectБудинок модиuk
dc.subjectВисока модаuk
dc.subjectиндустрия модыuk
dc.subjectмодный стандартuk
dc.subjectистория костюмаuk
dc.subjectобщество потребленияuk
dc.subjectДом модыuk
dc.subjectВысокая модаuk
dc.subjectfashionuk
dc.subjectfashion industryuk
dc.subjectsuituk
dc.subjectfashion standarduk
dc.subjecthistory of suituk
dc.subjectconsumption societyuk
dc.subjectFashion Houseuk
dc.subjecthaute coutureuk
dc.titleФормування концептуальних основ розвитку індустрії моди в контексті соціальної еволюції суспільстваuk
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.sourceКультура і сучасністьuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра мистецтва та дизайну костюмаuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160125_104.pdf330,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.