Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4478
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧупріна, Н. В.-
dc.date.accessioned2017-02-02T11:35:41Z-
dc.date.available2017-02-02T11:35:41Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЧупріна Н. В. Фактори становлення масової моди як відображення уподобань широких верств суспільства споживання в індустрії моди / Н. В. Чупріна // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. — 2016. — № 4. — С. 119-123.uk
dc.identifier.issn2226-3209uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4478-
dc.description.abstractВ статті визначено основні напрями розвитку індустрії моди в другій половині ХХ століття. Обгрунтовано, що цей період характеризується радикальними інноваціями не тільки у формі, а й у змісті модних образів. Охарактеризовано чинники становлення масової моди як віддзеркалення переваг широких верств споживацького суспільства. Визначено критерії асиміляції «високої» та «масової» моди у створенні актуальних модних тенденцій та образів.uk
dc.description.abstractВ работе определены основные направления развития индустрии моды во второй половине ХХ века. Обосновано, что этот период характеризуется радикальными инновациями не только в форме, но и в содержании модных образов. Охарактеризованы факторы становления массовой моды как отражения предпочтений широких слоев потребительского общества. Определены критерии ассимиляции «высокой» и «массовой» моды при создании актуальных модных тенденций и образов.uk
dc.description.abstractIn the article basic directions of development of industry of fashion in the second half of ХХ century are determined. It is grounded, that this period is characterized by the radical innovations not only in the form of but also in maintenance of fashion appearances. The factors of becoming of mass fashion as reflections of advantages of wide layers of consumer society are described. Main criteria of assimilation of “haute couture” and “mass market” fashion for creation of actual fashion tendencies and appearances are determined. It is grounded, that economic growth as well as social and cultural innovations (including fashion), productively influence the forming of society way of life, at both national and international levels.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectіндустрія модиuk
dc.subjectсуспільство споживанняuk
dc.subjectмодний образuk
dc.subjectмасова модаuk
dc.subjectмодні тенденціїuk
dc.subjectвисока модаuk
dc.subjectиндустрия модыuk
dc.subjectобщество потребленияuk
dc.subjectмассовая модаuk
dc.subjectмодный образuk
dc.subjectвысокая модаuk
dc.subjectмодные тенденцииuk
dc.subjectfashion industryuk
dc.subjectfashion trendsuk
dc.subjectfashion appearanceuk
dc.subjectmass fashionuk
dc.subjecthaute coutureuk
dc.subjectconsumer societyuk
dc.titleФактори становлення масової моди як відображення уподобань широких верств суспільства споживання в індустрії модиuk
dc.title.alternativeФакторы становления массовой моды как отражения предпочтений широких слоев потребительского общества в индустрии модыuk
dc.title.alternativeFactors of mass fashion development as a reflection of preferences of wide layers of consumer society in fashion industryuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorChouprina, Natalia-
local.subject.sectionМистецтвознавство, дизайн і ергономікаuk
local.sourceВісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтвuk
local.subject.facultyФакультет дизайнуuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра мистецтва та дизайну костюмаuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170201_501.pdf181,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.