Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4445
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОнуфрієвич, Д. Р.-
dc.contributor.authorКуклін, О. В.-
dc.date.accessioned2017-02-02T09:47:21Z-
dc.date.available2017-02-02T09:47:21Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОнуфрієвич Д. Р. Інтернет-комунікації як засіб підвищення рівня лояльності споживачів на ринку ресторанних послуг / Д. Р. Онуфрієвич, О. В. Куклін // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 3 : Секція "Економічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств України": 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 211.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4445-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleІнтернет-комунікації як засіб підвищення рівня лояльності споживачів на ринку ресторанних послугuk
dc.typeThesisuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра економіки та сфери обслуговуванняuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-04-28-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств Україниuk
local.conference.subsectionМаркетингuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160428-29_TEZY_V3_P211.pdf245,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.